Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Pelien houstaamis ongelma

Hellami [03.01.2004 17:04:28]

#

Minulla on DNA -laajakaista pla pla pla... siinä on DNA:n tarjoama nettiturva (palomuuri Anti-virus). Kun yritän "houstata" peliä varoittaa peli että koneeseeni ei saada muodostettua yhteyttä ja muiden pelaajien voi olla vaikea liittyä. Olen kokeillut muuttaa modeemista nat asetukset pois, mutta koko netti ei toiminut silloin. Eräs tuttu sanoi että pitäisi avata jotain lisäportteja auki. (soneralla joku "OPEN" -paketti), että voisi houstata. Vai missä mahtaa vika olla?

remontti-reiska [03.01.2004 17:19:11]

#

No jos kuitenkin yrittäisit ottaa palomuurin pois päältä.

Hellami [03.01.2004 17:30:30]

#

no palo muuri ei ole päällä... ja ainoo mikä on (jos on) on DNA:n palvelimella, joka kuuluu yhteyteen... :(

mikko [03.01.2004 19:08:50]

#

Eikö dna:n nettiturvaa sitten saa lopetettua? Soneran dsl-yhteyksissä ei tietääkseni ole palomuureja ja se open oli ainakin aikoinaan internet-liittymä.

JTJ [03.01.2004 19:34:19]

#

Jos (ADSL) päätelaitteessa on NAT päällä niin se pois päältä tai sitten teet porttiohjaukset pelin käyttämistä porteista koneeseesi. Jos NAT tai liian kireälle viritetty palomuuri on palveluntarjoajalla, niin sitten ei liene mitään tehtävissä.

Hellami [04.01.2004 13:16:27]

#

No NAT on itellä, mutta en tiedä sitten yhtään noista porttiohjauksista... No mulla on Tellwell 400:nen modeemi... jos joku, joka tietää kys. laitteesta jotain vois vähä neuvoo noissa asetuksissa.... ku jos otan Nat -asetuksen pois päältä, ei toimi koko netti ollenkaan... :(

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta