Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Foorumiohjelmiston päivitys?

Sivun loppuun

mavavilj [23.02.2025 13:37:16]

#

Voisiko tämä foorumiohjelmiston päivittää siten, että tänne saisi esim. notifikaatiot ketjuvastauksista yms.?

wy5vn [23.02.2025 15:35:10]

#

Paljon olisi päivitettävää, joskin olen aika tyytyväinen tähän perusrakenteeseen ja äärimmäisen kevyeen tekniikkaan jota tämä käyttää.

Ohjelmointiputka vie sen etusivulla muistia noin 3mb, vertailun vuoksi esim yle.fi sivusto vie 60mb muistia etusivulla.

Toisaalta joitain ominaisuuksia olisi kiva saada.

Esim em. notifikaatiot, äänestysmahdollisuus olisi aika hauska, mahdollisuus muuttaa nimimerkkiä, mahdollisuus liittää kuvia.

mavavilj [23.02.2025 19:12:17]

#

FreeBSD forums on kyllä samalla alustalla kuin TechBBS.

FreeBSD forums vaan toimii paremmin.

wy5vn [23.02.2025 20:18:13]

#

ok?

mavavilj [23.02.2025 20:21:05]

#

wy5vn kirjoitti:

ok?

Niin ajattelin, vaan, että toimis varmaan täälläkin joku vastaava, jos kerta FreeBSD:lle. FreeBSD on aika paljon tärkeämpi projekti ja rahoitettukin.

Toki mainitut lisäykset eivät tuskin ole vaativat.

Foorumin siirtäminen sähköpostilistaksi toimisi tietty sinällään tai voisi esim. toisentaa tänne vain sähköpostilistat.

Grez [24.02.2025 13:28:02]

#

mavavilj kirjoitti:

FreeBSD forums on kyllä samalla alustalla kuin TechBBS.

FreeBSD forums vaan toimii paremmin.

Siitä huolimatta en usko, että putkan ylläpidolla olisi kiinnostusta alkaa maksamaan Xenforosta. Migaatiotyökalukin varmaan pitäisi rakentaa itse. Ajattelisin että pelkästään lisätyötä ja kustannuksia ilman todellisia hyötyjä.

jlaire [24.02.2025 14:26:17]

#

Uudet viestit saa RSS-feedinä. Minulle tämä on kätevämpi kuin mitkään erilliset notifikaatiot.

Putkapostien uusiin ratkaisuihin ja SL-haasteen tuloslistaan tällainen olisi myös kiva, mutta mulla on jo omat skriptit tällaisten sivujen seuraamiseen.

groovyb [24.02.2025 15:30:30]

#

jlaire kirjoitti:

(24.02.2025 14:26:17): Uudet viestit saa RSS-feedinä. Minulle tämä on...

Olen samaa mieltä, ja triggereitä/botteja/notifikaatioita voi valjastaa vaikka online-ohjelmistollakin, kuten nyt vaikka tällä: https://rss.app/

wy5vn [24.02.2025 17:21:05]

#

groovyb kirjoitti:

jlaire kirjoitti:

(24.02.2025 14:26:17): Uudet viestit saa RSS-feedinä. Minulle tämä on...

Olen samaa mieltä, ja triggereitä/botteja/notifikaatioita voi valjastaa vaikka online-ohjelmistollakin, kuten nyt vaikka tällä: https://rss.app/

Jep tää on kyl totta kun ohjelmointi foorumi kyseessä niin voidaan olettaa että käyttäjäkunta osaa tehdä tuollaisen itse jos katsoo tarpeelliseksi. :D

Sivun alkuun

Vastaus

Muista lukea kirjoitusohjeet.
Tietoa sivustosta