Elikkä kuka tietää GeneRallyn?
Sairaan hyvä rallipeli.
En oo varmaa koskaa kuullukkaa...
Joo mä tiiän, vähä kuin slicks 'n slide.
Mäkin tiedän, tosi hyvä peli on!
Joo kyllähän sitä aina välillä pelailee... tosin ei oo ny sitä koneella...
...vois kyllä asentaa/kopioida!
GeneRally olis parempi jos siinä vois ostaa osia autoon ja kehittää sitä niin kun slick'n slidessä.
jo. ja näppispuskuri vois olla parempi, mun koneella voi pelata max 2 tyyppiä, ja seki on vaikeaa.
mulla toimii näppäimet jos ne on tarpeeks kaukana toisistaan. esim 1. pelaaja: ylös nuoli, alas nuoli, vasen nuoli ja oikea nuoli. 2. pelaaja : i, k, j ja l. 3. pelaaja: w, s, a ja d.
Joo, se on tosi hyvä peli! Vielä kun olis verkkopelimahdollisuus...
Ihan hyvähän tuo on, mutta Slicks voitta sen (ja jos joku muistaa/tietää pelin nimetlä Stunts niin siitä ei autopeli parane, vaikka se onkin pelityypiltään aivan erilainen verrattunna GeneRallyyn/Slicksiin...)
lainaus:
jo. ja näppispuskuri vois olla parempi, mun koneella voi pelata max 2 tyyppiä, ja seki on vaikeaa.
Syy on kyllä hardwaressa tällä kertaa. Uusissa halpatuotantonäppiksissä ei oo omaa sensoria joka napille, vaan yhdellä hoidetaan useampi nappi. Hanki jostain ~10v vanha laatunäppis ja kokeile sillä. Pääset samalla niistä turhista Windows-napeista eroon.
lainaus:
pelin nimetlä Stunts
\o/ \o/ \o/
Generally on ehkä miun lempipeli...
lainaus:
pelin nimetlä Stunts
...jonka jälkeen tulee Stunts \o\ \o/ /o/
Stunts on tosiaan autopelien kuningas. Väsäsin kaverini kanssa peliin liittyvän sivuston: http://koti.mbnet.fi/peli/stunts/fi/
On asennettuna ja pelailen silloin tällöin... hyvä peli kuten Slick's slidekin. Stuntsia en ole pelannut koskaan ja voisin testata joskus :D.
Jos se on samantapainen kun Slicks 'n Slide niin sitten sen täytyy olla hyvä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.