Onko jotain jäänyt asentamatta kun Dev-c++ yrittää kääntää koodin niin mitään ei tapahdu. Output file 0 kilotavua.
No kato mitä linkkeri sanoo, joskus kun se valittaa niin se ei tee exejä. Se "linker"-välilehti outputissa on sininen jos sillä on asiaa.
Siis Compiler optionssin "Linker" välilehdessä vai!
siellä on ainakin
[*] Link an Objective C program
[*] Generate debugging information
[ ] Do not use standard system startup files or libraries
[ ] Compile for Win32(no console)
Tämä ei käännä edellleenkään. Tuntuu kuin Bin ja include folderista puuttuisi jotan filuja. Nämä pitäisi ehkä erikseen asentaa. Kun tietäisi vain mistä ne saa ja mitkä?
Mikä versio sulla siitä on? ei kai se beta? jos on niin asenna se vanhempi(4 vai?) mä kokeilin beettaa ja siinä ei ollut kai ollut edes kääntäjää... sellasia ne betat on :P
Kyllähän se DEVari on versio 4.01 on. Munsta viitonen on vasta beta.
Vitonen kyllä munkin mielestä oli beta. Mullakin on 4.01, jos ei toimi niin asenna vaan uusiks...
Se on varmaa,että 5.0 on Beta versio.
Eihän nyt vaan olis se versio jossa ei tullu kääntäjää mukana? bloodshedissä on kaksi linkkiä, josta saa uusimman version.. Lue ne tekstit ympäriltä tarkkaan
Olen aikaisemmin käyttänyt nelosta, nyt käytän vitosta (4.9.8.0 tai jotain, hassua että pyöristävät tämän Dev-C++ 5:ksi)
Olen soveltanut seuraavan sivun ohjeita:
http://www.allegro.cc/files/install-devcpp.html
...ja saanut toimivan järjestelmän, jossa on mingw-kääntäjä, Dev-C++ kehitysympäristö sekä Allegron mainio kirjasto pelintekoa varten.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.