Mikä internet-yhteys teillä on? Käytättekö modeemia, onko laajakaista vai peräti valokaapeli? Meidän kaupunkiin kaivetaan valokaapeliverkko kahden vuoden kuluttua. Sitten onkin hauskaa imuroida netistä tavaraa 10 Megaa sekunnissa.
512kb/s adsl.
256/256 kb/s ADSL
Joku ihmeen kotikiinteä DNA ADSL 256/256 kb/s
Joku ihmeen kotiportti... 256kb/s.
Kopterin 512/512 ADSL, kuukausimaksu 50e
64kb/s ISDN, mutta tarkoitus olisi saada ADSL-tasoinen WLAN-yhteys hankittua tänne korpeen.
Sonera Internet Kaapeli HPO:n piuhoilla. Yhteysnopeus sellaiset 1Mbps/256kbps.
Soneran ADSL, 512/512 ja 49 erkkiä kuussa, HAUSKAA JOULUA koko riemastuttavalle porukalle!!
Oulun Puhelimen Baana palveluluokka 2, Vaihtuva julkinen IP ja nopeus jotain 512/256 kpbs :D JA hyvät joulut ja uujet vuojet kaikille!!!!!!!
Kokkolan Puhelimen RegiISDN. 128kbps arkisin 17-07, pyhinä 24h kuukausimaksulla 40e. Muuna aikana iso minuuttitaksa.
/me vaatii kilpailua
/me heittää polttopullon kopun toimiston ikkunasta sisään
512/384 ADSL, jaettu taloyhtiön(5 taloa samalla pihalla) kesken, maksua tulee vaan jotai 14e/kk.
sonera adsl, 512/512..
Elisa ADSL, 512/512, 49e per kuukausi.
Saunalahti Jippii 1024/512, joku tommone.
56k v90 motu, sonera fun... paras vaihtoehto hakkerointiin :-P
Elisa ADSL 512/512
Elisa ADSL 512/512
ps. Elisa ruleZ
Jes, faija tilas tän ADSL:än sen työpaikalt -> saatii ilmasex D-Link (reitin) ADSL-modeemi, verkkokortti...
Sonera ADSL 1024/512
lainaus:
Jes, faija tilas tän ADSL:än sen työpaikalt -> saatii ilmasex D-Link (reitin) ADSL-modeemi, verkkokortti...
Ei paha... mun kaverille nokia kustansi adsl-modeemin ja maksaapa nokia vielä kaikki kuukausimaksutkin... ja nopeutta on 2M / 1 M
Itselläni on tälläinen 256 / 128 :)
Elisa ADSL 512/512 kb/s
49€kuussa
Saunalahti ADSL 512/512
Netsonicin 512kbps adsl vaan olen odottanut koska tuplaavat yhteydet muiden yhteydentarjoajien mukaan...
Soneran ADSL 512/512
Elisan 2megan ADSL
ADSL taitaa olla Ohjelmointiputkan käyttäjien yleisin. Itselläni on vielä sellainen vaivainen ISDN, jos joku sellaista enää muistaa...
Itselläni on GPRS.
Elisa ADSL 512/512 49€ jne.
lainaus:
Itselläni on GPRS.
Huh! Joku jolla on sama ongelma ;)
Coxionin WebBox ja DNA:n GPRS yritysliittymä. á 20e/kk
Elisan ISDN Nettikaista.
Eli kuukausimaksulla (28e) saa olla 1 tai 2 linjalla vaikka ympäri vuodokauden netissä...
Elisalta saa kyllä hyviä liittymiä. Varsinkin varmuuteen (3v aikana olen huomannut yhden ½h kestäneen katkoksen) ja asiakastukeen (ilmainen vikapuhelin 24h).
No.. ISDN on kyllä turhan hidas... muttakun adsl olisi melkein 2x kalliimpi niin ei porukat halua sitä hommata... :/
Mulla taitaa olla kaikista nopein (no serveriinhän nopea tarvitaan)
Topi91, ei oo, nlampolalla on 2 megan, sulla on megan.
Olispa mulla vielä Otaniemen yhteys niin mulla olis putkan nopein... hehhheh... se oli kyllä ihan kiva yhteys, kun tavaraa tuli netistä aina 4-7Mt/s vauhdilla kopsattua.... ensinmäiset kuukaudet oli kyllä yhtä helvettiä tämän 512kilosen adsl:n kanssa, kun kaikki tuli netistä niin hitaasti, mutta kyllä sitä on jo tottunut vaikka välillä suututtaa helvetisti, kun pitäisi netistä kopsata jotain eikä olisi koko iltaa aikaa....
lainaus:
Mulla taitaa olla kaikista nopein (no serveriinhän nopea tarvitaan)
Eihän sulla oo ulospäin ku 512.
Mulla on Soneran 256/256 SDSL.
lainaus:
Elisan ISDN Nettikaista.
Eli kuukausimaksulla (28e) saa olla 1 tai 2 linjalla vaikka ympäri vuodokauden netissä...
Jaa, Elisallako tuo on nykyään 24/7. Taitaa tiesti olla turha toivoa, että KoPu seurais isomman esimerkkiä...
lainaus:
No.. ISDN on kyllä turhan hidas...
No onko. Hajottaa imuttaa jo MP3-levyjä, jostain animesarjoista nyt sitten puhumattakaan.
lainaus:
muttakun adsl olisi melkein 2x kalliimpi niin ei porukat halua sitä hommata... :/
Täälläpäin ei olis enää edes kovin iso ero, mutta alotusmaksut sitten iskee vyön alle.
HTV 525/200
Elisa ADSL 512/512 se on minulla.
Täältä löytyy myös Kolumbuksen eli Elisan tarjoama 512/512 ADSL.
Sonera kaapeli internet 1M/256k. Nämä siis 'teoreettiset enimmäisnopeudet' Soneran mukaan.
56k netti.
Mulla tulee kuukaudessa abaut 50e lasku jotenka adsl olis melkeen saman hintane mutta nopeempi.
No eikö kannata sitten hankkia adsl? :D meillä oli sama tilanne ja hankittiin.
ADSL on ilman muuta paras vaihtoehto, paitsi sitten kun valokaapeli yleistyy. Sehän on voidaan tulevaisuudessa kehittää valonnopeuteen.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.