Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: miten halavatissa...

cloudi [21.12.2003 16:36:49]

#

tuohon hiiskatin viikon kymysykseen oikeen pääsis vastaan. muistaakseni kerran jotenki (ihmeen kaupalla) pääsin osallistuun =)

rndprogy [21.12.2003 16:39:15]

#

Jospas joku muu on sun koneeltas menny vastaamaan sillonku et oo ite huomannu

hunajavohveli [21.12.2003 16:43:47]

#

No siis kun on kerran vastannut, niin sitten ei enää uudestaan voi, mutta tottahan kysymyksen vaihduttua voi taas uudelleen vastata. Tai no jaa... kävin kerran putkassa kaverin koneelta tunnuksellani ja olisin voinut vastata toisen kerran kysymykseen, johon oli jo omalla koneellani vastannut. En tosin vastannut, mitä järjeä siinäkin olisi...

cloudi [21.12.2003 16:49:16]

#

iiks siis oikeesti jos ny haluaasin vastata niin miten pääsen siihen että voin jumankauta vastata? niin joo ny voin toki kertoo et hitosti on tullu ostettua tavaraa internetin kautta anttilasta yvesrocherilta jotexilta ja vaikka mistä! ja seuraan verkkokauppa.comia et millon siel ois kahella eurolla tulostimia. näetsän kerrattain oli sattunu ehkä vahinko? kaveri tilas ja postikulutki oli isommat.. =)

cloudi [21.12.2003 16:59:59]

#

lainaus:

. Tai no jaa... kävin kerran putkassa kaverin koneelta tunnuksellani ja olisin voinut vastata toisen kerran kysymykseen, johon oli jo omalla koneellani vastannut. En tosin vastannut, mitä järjeä siinäkin olisi...

ei mittää järkee miun mielest mutta hyvää joulua kuitesk!

cloudi [21.12.2003 17:26:09]

#

itseaasissa mun jutska hieman lipses mutta ei kannata niin vakavasti ottaa. elikkäs älkps hermostuko olsk. vokaalit hukassa njm.

makeuu [21.12.2003 18:09:57]

#

Mä ainakin olen voinut vastata kaikkiin kysymyksiin tähän mennessä, olen kato meidän perheen ainoa ohjelmointiputkaaja :D

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta