Muutama esimerkki ohjelma (Ovat aika mahdottomia ja outoja)
- Käyttis :P
- messangeg
- web selain
- ohjelma, jolla voi helposti katsoa php sivuja omalta koneelta :)
No tossa oli muutama :) Aikas mahdottomia varmaan tehdä kyllä :) Mutta sanoinpahan kummiskin :D
Toi käyttis kuulostaa aika haasteelta :P Meillä on luokassa vanha kone missä on työryhmä 3.1 ja siinä aukeaa sellanen dos-valikko mistä voi valita pelejä ja opetusohjelmia ja tälläsiä.
Mitä ihmettä sä taas jauhat? =|
Jaahas, että käyttis :P. Aika moinen ikuisuus projekti olisi, mutta voishan sitä koittaa.
lainaus:
- messangeg
Mikäs se on? Tarkoitatko sellaista ohjelmaa kuin Messenger?
Hei miten saisin oman pelini projektiksi tiedätekö??
(Tälle sivuille Projektit kohtaan)
lainaus:
Hei miten saisin oman pelini projektiksi tiedätekö??
(Tälle sivuille Projektit kohtaan)
Lähetä sähköpostia Antille.
juuh, se pitäis olla messenger, eikä messanger :)
Tiedän miten voisi tehdä messengerin. Se on hidas, mutta kumminkin sen voisi tehdä visual basicilla helposti.
Tiedän kanssa, mutta ongelma onkin siinä miten saa ihmiset käyttään sitä... Sen verran kovat asemat nää ICQ, MSN ja Yahoo! messenger on kyllä saanu...
Jep.
Sen takia, jos sellaisen aikois, tehdä, sen pitäis olla sellainen, joka vie todella vähän yhteyttä käyttäjältä ja siinä on omalaatuisia juttuja
Tohon messangeriin mulla on yks jonkunlainen... se ei oo ihan mese mut se on chatti... kattokee mun sivuilta jos kiinostaa. se on kyllä loputon rojecti, bugeja tulee tuon tuosta lisääääää...
Editplus(http://www.editplus.com) osaa näyttää PHP-tiedostot, jos vain koneelta löytyy PHP-tulkki(ja joku on muistanut kertoa editplussallekin). Itse päätin kuitenkin asentaa Apachen, jotta sai GD-kirjaston pelittämään.
Heh...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.