Miten saa tehtyä Visual basicilla sellaisen ohjelman joka käynnistyy joka kerta itsestään!
Mikä on "joka kerta itsestään"? Kun windows käynnistyy? Muokkaa registeriä tai laita "Käynnistä --> Ohjelmat --> Käynnistys" paikkaan pikakuvake ohjelmasta.
Ohjelma, joka ei ole käynnissä ei pysty käynnistämään itseään. Korjatkaa jos olen väärässä :D
Juu ei se ohjelma itsestään käynnisty jos sitä ei millään tavoin komenneta käynnistymään. Ja jos ohjelma on pois päältä niin se on käyttöjärjestelmä jonka käynnistää se. Eli homma toimii noin, kuten Gaxx ilmaisi.
Voi vaikka tehä nii että vb luo sinne käynnistävalikkoon itsestään sen pikakuvakkeen...tai bat. mutta ongelmallista on se, että se valikko saattaa olla cllä tai dllä tai jossai muual.
Ja Visual Basicilla ei mitenkään "tehdä" sellaista ohjelmaa, joka käynnistyy itsestään. Sillä ei ole mitään tekemistä ohjelmoinnin kanssa. Niin kuten tässä nyt jo sanottiin, lisäät vait sen ohjelman käynnistä-valikkoon niin Windows käynnistää sen automaattisesti. Vai tätäkö tarkoitit sanomalla "joka kerta itsestään"?
Mä olen aina laittanut rekisteriin arvon. Aika kökkö ratkaisu toi käynnistä-valikko jutska...
No rekisteri tai käyninstävalikko, sama se, mutta ohjelmoimaan tuota ei pysty.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.