Mtä teete yleinsä ohjelmointi putkassa?
a.Katsotte koodivinkejä
b.Luen keskustelun aiheita ja kirjoitan jotain
c.Katselen projekteja
d.Luen opaita
b vaihtoehto
Tuli tässä mieleen tuosta kilpailusta että kuinka moni aikoo osalistua siihen....
Ja laitoin tämän tähän koska en jaksanut alkaa kirjoitamaan uuta aihetaja mitä järkeäkään siinä olisi ollut?
Vastaan a, b, c ja d
Mielelläni kyllä osallistuisin, mutta sellainen työmäärä, jolla saan edes itseäni miellyttävän ohjelman aikaiseksi, ei vain innosta :)
aata beetä ceetä ja deetä täällä teen. Ja osallistun kilpailuun. Peli on melkein valmis. pitää vain korjata muutama bugi ja kauneus virhe(jos vielä jaksan)
Kaikkea, paitsi kilpailu jäi tällä kertaa minun osaltani väliin. Ei tullut ideoita.
abcd, ja yritän osallistua kilpailuun, saa nähä riittääkö aika
Minä (tuukka_91) itse Taas teen a,b,c,d.
Enkä osalistu kilpailuun sillä aloin vasta harjoitelemaan pelin tekemistä.
tuukka_91, kiinnitä ihmeessä edes hieman huomiota oikeinkirjoitukseen.
Itse tulee tehtyä lähinnä b:tä, sitten hieman harvemmin kaikkea muuta.
tuukkalla on lukihäriö
tai sitten... tuukka kotoisin ei suomi
B&C. Kilpailuun olis idea mut en minä sitten tiedä mahtasko sellanen toimia ja s0n vielä vähän epätäydellinen.
a, b, c ja d... itseasiassa kaikkia, paitsi kilpailu jää väliin ku oon vielä niin huono ohjelmoimaan. xD
jokainen, mutta d:tä vähiten
Noista vaihtoehdoista lähinnä b.
Ja gruupin kanssa teemme peliä tuohon kilpailuun.
a, b, c ja d
Osallistuisin kilpailuunkin jos olisi tarpeeksi taitoa.
Aluksi katson, oovatko projektit päivittyneet, tai onko tullut uusia koodivinkkejä. Jos on, tutkin ne. Sitten luen keskustelut. Oppaita en tutki, ellei tule uusia. Siis a, b ja c.
Yleensä b:tä, joskus harvemmin muitakin.
Aion myös yrittää saada jotain tehtyä kilpailuun.
Eniten beetä.
Uuudet koodivinkit myös tarkistan... ja välillä vilkaisen jotain opasta.
Projektialuetta en paljoa seuraa.
Kilpailusta: Ajattelin tehdä jonkintasoisen pelin, ja 'engineä' on hieman toteutettuna. En edes haaveile voitosta... olisi vain hieno saada joskus joku peli valmiiksi :D
hömm... voipi hyvinkin olla etten saa tota mun peliä valmiiksi kilpailuun :(... saa nähdä onks liian vaikea mun toteutettavaks :D alotin tekee ennenku ajattelin yhtään :D
Luen foorumit & kurkkaan jotain
E.) Kopipasteen VB-vinkkejä koulun tehtäviin...>=D
Lähinnä B:tä, joskus muitakin.
lainaus:
LOL xD
lainaus:
lainaus:
LOL xD
rofl!
EDIT: Missäs koulussa muuten olet kun vbtä opetetaan? :-O
A&B lähinnä... A:t tarkistan tosta oikean reunan listasta, jos ovat VB:lle.
A&B enimmäkseen, D:kin joskus. C:tä katson vaan, kun haluan nähdä, että onko Antti Laaksonen VIELÄKÄÄN lisännäyt Ruin Baradia projekteihin!
lolmao
edit:oliko tässäkään viestissä mitään järkeä?
lainaus:
lolmao
edit:oliko tässäkään viestissä mitään järkeä?
On minun mielestäni. JA MILLOIN SE ANTTI LISÄÄ SEN PROJEKTEIHIN?!?
Älä nyt jankkaa. Se tulee millon tulee.
Ei välttämättä lisää ollenkaan, mikäli projekti vaikuttaa sellaiselta, että se ei valmistu koskaan tms.
Nojoo.. lopetetaan tämä offtopic, hoida tuollaiset asiat maililla.
lainaus:
lainaus:
lolmao
edit:oliko tässäkään viestissä mitään järkeä?On minun mielestäni. JA MILLOIN SE ANTTI LISÄÄ SEN PROJEKTEIHIN?!?
tarkotin omaa viestiäni :D (.d) :) (.9)
lainaus:
Missäs koulussa muuten olet kun vbtä opetetaan? :-O
Ainakin omalla yläasteellani oli ohjelmointikurssi, jossa kielenä käytettiin VB:tä.
a, b, c ja d, eli kaikkia.
naureskelen teidän jutuille, vaikka en ole mikää guru...:)
a,b,c, ja d, eli teen noita kaikkia yleensä ku oon Putkassa.
lainaus:
Mtä teete yleinsä ohjelmointi putkassa?
Ärsyynnyn kun yhdys sanat ei ole yhdessä.
Ei vaiteskaa. Vähän tyhmän vaikutelman se tosin aina antaa.
On tää sen verta mielenkiintoinen putka että on aina silloin tällöin pakko kurkistella mitä milloinkin puuhastellaan. Vaikka olen harrastanut basicia jo 30 vuotta niin olen oppinut sieltä paljon uutta ja putkasta löytyy hauskoja ja mielenkiintoisia persoonallisuuksia.
lainaus:
lainaus:
lainaus:
LOL xD
rofl!
EDIT: Missäs koulussa muuten olet kun vbtä opetetaan? :-O
Kauppaopiston datanomilinjalla.
VB:tä opetettiin myös minun vanhassa koulussa, lukiossa.. Samaten kuin myös kaikki muut tietotekniikkaan liittyvät aineet olivat jotenkin niin Microsoft oriented.. Itse Open Source henkisenä ihmisenä tuo oli niin tuskaista.. Tietokantakurssillakin opeteltiin Accessin käyttöä.. No, siitä tuli jotain mielenkiintoista opittua, sitä ei voi kieltää. Grafiikka kurssilla oli sentään Adoben tuotteita Microsoft Paintin sijaan ;)
Mutta olisivat nyt opettaneet C/C++ tai Javaa.. Ja tietokantoina ennemmin joku SQL pohjainen.
Ja sitten takaisin aiheeseen, vastaan vaihtoehdon b ja lisään siihen oman kommenttini.
Kirjoitan ja mollaan n00beja ;)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.