Tein vahingossa silleen, että menin ftp-serverille katsomaan jotain. Olin siellä IE:llä. Koitin yhtä html-tiedostoa raahata mozillaan ja kun olin raahannut, pudotin, mutta mitään ei tapahtunut. Tiedosto vain katosi. Nyt sitä ei ole FTP-serverilläkään, eikä se auennut mozillaan. Kävin hätäisesti Temporary Internet Files-hakemiston läpi mutta ei se sielläkään ollut. Onko mahdollisuuksia saada tämä tiedosto takaisin?
Kannattaa aina tallentaa tiedostot omalle koneelle, ja vasta sitten siirtää ne FTP:llä nettiin.
Jos tilaa ei ole, niin, paska säkä :P
Eikai sitä tiedostoa saa takaisin FTP-serveriltä jos se sieltä on kerran hävinnyt, eikä omalta koneeltasi
Jospas se johtuu siitä että mozilla on ihan... huono :p
lainaus:
Jospas se johtuu siitä että mozilla on ihan... huono :p
Eihän Mozilla sitä sieltä FTP-serveriltä ole poistanut, kun kerran IE oli clienttinä ;)
Jos tiedosto oli erityisen tärkeä, voit toki pistää mailia palvelimen ylläpitoon, mutta heillä tuskin on backuppeja peruskäyttäjien tiedostoista, jos palvelu on ilmainen.
motsilla ei ole huono! ie on sukka, ei motsilla! ei saa haukkua mun lempiselainta! :D
Okei alettin sitä taas kinastelemaan selaimista. Mutta sanon kaksi huonopuolta mozillasta: Hiiren rulla ei toimi. teksti kursori menee tekstin päälle.
Hyvin tää rulla toimii windowssissa ja linuxssiisa!!!
Joo mutta laitappa mozillan ikkuna
offtopic:
lainaus:
ie on sukka
Eiku hikisukka
ie on todellakin huono (vaikka käytänkin sitä) muttakunb en jaksa ladaa mozii netist ku o 56k. Välillä ie:llä ei voi edes javapelejäö pelaa kun tulee sinistä skriiniä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.