Mistä sais ilmaista kotisivutilaa? mielellaan suomenkielistä palvelua ku englanti oikeen minulta luonnistu;)
Tiedän, ehkä pari, mutta en kerro koska en tiedä, saako kertoa niitä :D
Sunpoint.net on ainakin yksi ja surfeu.fi pitäisi olla. Pistä oma palvelin pystyyn. Niitä pitäisi ainakin yksi suomenkielinen olla, mutta eiköhän apache tai abyss ole tarpeeksi selviä, niistä on oppaita tuossa linkkirivillä nimeltään Oppaat ;D.
lainaus:
Tiedän, ehkä pari, mutta en kerro koska en tiedä, saako kertoa niitä :D
Pikkuse oot "Lapsellinen" jätkä... turha viesti tällasesta... eikö tämä ohjelmointiputkaki oo tällainen yhteistyöhenkinen paikka, että ei mitään tarvi turhaan piilotella...
Minun ehdotukseni on varmasti Mikrobitin tilaus ja tuo äskeinen eli palvelimen pystytys! ;D
http://tejeez.ath.cx ja http://vintti.net ovat sellasii jotka on hyviä, kannattaa kysyy IRC kannulla vintti.net (IRCnet) ja tejeez :n löytää helpoiten kannulta sorsalampi (IRCnet)... No sanoin ne nytten... Minä en muuten suosittele oman servun pystyttämistä :D
Juu, onhan niitä. Suosittelen MikroBittiä.
Laittaisin itsekin oman palvelimen kunnolla pystyyn kun saisin toisen koneen tuohon linuxin kanssa..
Minullakin on tejeziltä, vintiltä, cube2:lta ja vielä oppi.edu.ouka.fi:ltä (Oulun Koulujen email/kotisivupalvelin) shellit ja samalla kotisivutilaa. MikroBittiäkin tilaan. Eli löytyyhän niitä minultakin. :)
Koitankin etsiä mm. sukulaisilta turhia koneita :)
Edit: kirjoitusvirhe..
ZeBe: miksi et suosittele oman serverin pystytystä? Käytännössä rajaton kotisivutila, voi itse säätää kaikki skriptikielituet ja tietokannat sekä palvelut mitä tarvitsee, lisäksi jos asentaa palvelimen, sitä voi käyttää lukuisaan muuhunkin (IRC, email, ftp-tiedonsiirto..) Koneeksi riittää hyvin vaikka 100-200MHz ix86, sähkölaskut 24/7 pyörittämisestä tuon tasoisella tietokoneella ilman monitoria lienevät parinkympin luokkaa vuodessa.
Ainut negatiivinen asia voi olla hidas nettiyhteys, mutta tietääkseni vintillä tai tejeezilläkään ei ole sitä 512kbps nopeampi yhteys ;)
Tuota en tarkoittanut tuolla tavalla, vaan että jos ei aio tehä muutakun mailin tai sivut, joille ei tule oikeastaan mitään, niin sen takia ei kannata hankkia, ja toiseksi minusta kannattaa olla varma, että tarvitseeko oman vai onko helpompi ja viisampi koittaa saada joltain toiselta... Itse kyllä tulen pystyttämään serverin, mutta siihen on aikaa... No eli kannattaa miettiä, että tarvitseeko oikeasti...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.