Pitäisi saada tämmäöinen kyselylomake tehdyksi, mutta on niin pitkä aika kun olen käyttänyt PHP:ta että en muista, Voisiko joku jelppiä
Kiitti jo etukäteen
KYSELYLOMAKE
1. Sukupuoli Nainen
Mies
2. ikä alle 15
15-20
21-29
30-39
40-49
50-59
60-69
70-->
3. kengän kokoni on
4. Asuinpaikka Iisalmesta alle 50 km
Iisalmesta yli 50 km
5. käyn mieluiten ostoksilla
arkisin klo 9-12
arkisin klo 12-15
arkisin klo 15-18
arkisin klo 18-21
lauantaisin klo 9-12
lauantaisin klo 12-15
lauantaisin klo 15-18
6. Valitessani kenkiä ja laukkuja minulle on tärkeintä (laita tärkeysjärjestykseen)
ulkonäkö
hinta
lestin istuvuus
myyjän suositus
materiaali
kotimaisuus
myymälän viihtyisyys
7. Kerro minkälaisia kenkiä/laukkuja haluasit ostaa? Minkälaista kenkää/laukkua olet etsinyt?
Onko mielessäsi jokin tietty merkki, väri, malli?
8. Mikäli jätät yhteystietosi, osallistut 50€:n lahjakortin arvontaan avajaispäivänä
hant kirjoitti:
Pitäisi saada tämmäöinen kyselylomake tehdyksi, mutta on niin pitkä aika kun olen käyttänyt PHP:ta että en muista, Voisiko joku jelppiä
Kiitti jo etukäteen
KYSELYLOMAKE1. Sukupuoli Nainen
Mies2. ikä alle 15
15-20
21-29
30-39
40-49
50-59
60-69
70-->3. kengän kokoni on
4. Asuinpaikka Iisalmesta alle 50 km
Iisalmesta yli 50 km5. käyn mieluiten ostoksilla
arkisin klo 9-12
arkisin klo 12-15
arkisin klo 15-18
arkisin klo 18-21
lauantaisin klo 9-12
lauantaisin klo 12-15
lauantaisin klo 15-186. Valitessani kenkiä ja laukkuja minulle on tärkeintä (laita tärkeysjärjestykseen)
ulkonäkö
hinta
lestin istuvuus
myyjän suositus
materiaali
kotimaisuus
myymälän viihtyisyys7. Kerro minkälaisia kenkiä/laukkuja haluasit ostaa? Minkälaista kenkää/laukkua olet etsinyt?
Onko mielessäsi jokin tietty merkki, väri, malli?8. Mikäli jätät yhteystietosi, osallistut 50€:n lahjakortin arvontaan avajaispäivänä
Tässä on vain vähän aloituskoodia. Lisää sitten muut input-jutut itse.
<html> <body> <?php if (isset($_REQUEST[haka]'email'[/haka])) //if "email" is filled out, send email { //send email $email = $_REQUEST[haka]'email'[/haka] ; $subject = $_REQUEST[haka]'subject'[/haka] ; $message = $_REQUEST[haka]'message'[/haka] ; mail( "SÄHKÖPOSTIOSOITE, JONNE TIEDOT LÄHETETÄÄN TULEE NÄIDEN LAINAUSMERKKEJEN SISÄÄN", "Subject: $subject", $message, "From: $email" ); echo "Kiitos viestistä. Käsittelemme sen mahdollisimman pian."; } else //if "email" is not filled out, display the form { echo "<form method='post' action='mailform.php'> Email: <input name='email' type='text' /><br /> Otsikko: <input name='subject' type='text' /><br /> Viesti:<br /> <textarea name='message' rows='15' cols='40'> </textarea><br /> <input type='submit' /> </form>"; } ?> </body> </html>
Äskeisestä koodista se vielä, että ota pois koodista kohta action='mailform.php', mikäli viestin lähetyslomake ei ole mailform.php. :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.