Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Mistä saa palvelimen PHP-skriptille?

Sivun loppuun

E1ss [14.04.2017 15:37:39]

#

Minun pitäisi saada pari php koodia jonnekkin nettiin että voisin kokeilla peliäni. En viitsi viellä kokeiluvaiheessa ostaa mitään maksullista hostia koska kokeilu suoritetaan noin 5 hengen tiimillä jotka pitäisi päästä pelin kautta käsiksi php tiedostoihin. Olen lukenut ilmaisista webbihotelleista mutta epäilen että heti kun laitan koodini sinne joku webbihotellin omistaja varastaa koodini ja tekee kilpailevan pelin. Ajattelin myös että voisinko jotenkin muuttaa tietokoneeni serveriksi joko siten että kaikki pääsee siihen käsiksi tai sitten että suoraan ethernet kaapelilla kahdella tietokoneella voisi pelata. Minulla ei ole yhtään kokemusta näistä hosti jutuista niin jos joku osaa linkata jonkun hyvän videon niin olisin kiitollinen.

Metabolix [14.04.2017 15:54:31]

#

E1ss kirjoitti:

epäilen että heti kun laitan koodini sinne joku webbihotellin omistaja varastaa koodini ja tekee kilpailevan pelin.

Se on ihan turha pelko – monestakin syystä.

E1ss kirjoitti:

Ajattelin myös että voisinko jotenkin muuttaa tietokoneeni serveriksi

Katso opassivulta XAMPP-opasta.

peran [14.04.2017 15:55:39]

#

Voit myös hommata virtuaalipalvelimen, jolloin voit itse kryptata kansion/levyn, jossa ohjelmasi sijaitsee. (En tosin itse tiedä, miten kyseinen tehdään.)

Voit toki tehdä myös oman palvelimen, ja käyttää jotain dyn.fi - tai vastaavaa hostauspalvelua, kunhan ensin saat ensin oman ip:si kautta toimimaan oman serverisi.

TuomasK [14.04.2017 15:57:10]

#

Itse en usko että webhotellien ylläpitäjät penkovat asiakkaittensa sivuja, ja vielä vähemmän alkaisivat ylläpitää kilpailevaa peliä. Olen itse käyttänyt testailuihin hostinger.fi palvelua. Tosin olen lähiaikoina käyttänyt PHPn sijaan Node.jsää, ja pitänyt testailut Herokun ilmaisessa planissa.

Voit tietysti myös asentaa PHP-palvelimen omaan koneeseesi, tosin riippuu nettiyhteyden tarjoajasta pääseekö palvelimeen muultakin käsiksi. Lähiverkon kautta testailun pitäisi onnistua.

Metabolix [14.04.2017 17:33:08]

#

peran kirjoitti:

Voit myös hommata virtuaalipalvelimen, jolloin voit itse kryptata kansion/levyn, jossa ohjelmasi sijaitsee.

Virtuaalipalvelimen ylläpitäjä pystyy joka tapauksessa vakoilemaan koneen muistia, jos oikeasti haluaa. Kryptaus virtuaalipalvelimella ei siis suojaa ylläpitäjältä vaan enintään ylläpitäjän vahingoilta (esim. kryptatun levyalueen päätyminen vahingossa toisen asiakkaan luettavaksi).

Ylivoimaisesti suurin suoja vakoilua vastaan on nyt se, että kukaan palvelimen pitoon kykenevä henkilö ei yksinkertaisesti edes halua kopioida tässä puheena olevaa koodisotkua.

E1ss [14.04.2017 18:31:18]

#

kiitos paljon vastauksista.

Lisäys: Uskon että koodini olisi todella kysyttyä tavaraa pimeillä markkinoilla niin yritän pitää sen visusti piilossa. Jos joku täällä haluaa ostaa koodini niin voimme keskustella hinnasta. Lähtöhintana on noin 20 000$ joten jos on kiinnostusta saatan laskea hintaa.

Grez [14.04.2017 19:12:23]

#

E1ss kirjoitti:

Uskon että koodini olisi todella kysyttyä tavaraa pimeillä markkinoilla niin yritän pitää sen visusti piilossa.

Mikäänhän ei estä rakentamasta Fort Knoxin tasoista bunkkeria ja pistää palvelinta sinne pyörimään. Näin kukaan ei pääse käsiksi koodiisi jos palvelin ja tila on hyvin suojattu. Kotiin ei missään tapauksessa kannata palvelinta laittaa pyörimään, koska itse en todellakaan haluaisi että mafia murtautuisi kotiini ja lahtaisi perheeni koodin takia.

E1ss [14.04.2017 19:18:11]

#

Olet aivan oikeassa. Pitänee mennä heti ostamaan kassakaappi ja kaivaa jonnekkin pihalle maan alle mistä kukaan ei osaa etsiä. Onko mahdollista että voisin jakaa koodini kahteen osaan niin että kukaan ihminen ei pysty löytämään niitä koska ne on piilotettu eripuolille maapalloa?

Metabolix [14.04.2017 19:18:15]

#

E1ss kirjoitti:

Lähtöhintana on noin 20 000$ joten jos on kiinnostusta saatan laskea hintaa.

Aika pieniä rahoja. Itsehän ajattelin myydä Ohjelmointiputkan noin 2 miljardilla Elon Muskille Teslan sosiaaliseksi alustaksi.

E1ss [14.04.2017 19:23:22]

#

Toi on naurettava idea. Kuka Yhdysvaltalainen haluaa sun suomenkielisen nettisivun. Minun hintani sen sijaan perustuu markkinoihin.
50 000$ pokeri koodit

Lisäys: Jos oot oikeesti ohjelmointiputkan perustaja/omistaja niin kiitos todella paljon tästä. Tämä sivu on opettanut minulle paljon.

qeijo [15.04.2017 08:53:15]

#

Siirrä koodit minun palvelimelle, kukaan ei lähde laadukasta koodia sieltä etsimään.

E1ss kirjoitti:

Onko mahdollista että voisin jakaa koodini kahteen osaan niin että kukaan ihminen ei pysty löytämään niitä koska ne on piilotettu eripuolille maapalloa?

Se että koodisi olisi piilotettu eri puolille maapalloa, ei tarkoita sitä että ihminen ei pystyisi löytämään sitä. Onko koodisi koodattu yhtä vedenpitävällä logiikalla?

https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/29938-tietokannasta-kaikkien-paitsi-tiettyjen-poisto/sivu-1

I rest my case.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta