Minulla on ongelma että Visual Basic 6 jää jumiin kun yritän vaihtaa fonttia objectiin, ennen tätä ongelmaa ei ole ollut.
Mistä voisi johtua? Entä miten saisi korjattua?
Onko sun Visual Basic 6 warez versio?
Koita uninstall:oida vb ja kaikki sen komponentit ja ajaa se uudestaan. Jos ei auta, nii varma tapa pitäis olla ku poistaa windowsin, asentaa windowsin ja vb:n uudestaan (jos vaikka windowsin fonteissa olis jotain häikkää). Itellä ainakin tuo uudelleen asentaminen on auttanu sekoiluihin.
lainaus:
Minulla on ongelma että Visual Basic 6 jää jumiin kun yritän vaihtaa fonttia objectiin, ennen tätä ongelmaa ei ole ollut.
Kokeilepa asentaa Service Pack 5 jollei se ole jo asennettuna. SP5 löytyy osoitteesta:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/downloads/
Tosin tällä hetkellä sivulla ei ollut linkkejä joista kopioinnin olisi voinut käynnistää...
Onhan siellä... oikeassa reunassa on Download-paneeli, jossa on lista kielistä... valitse Full English ja sieltä voit ottaa joko jonkin osasen tai koko hoidon.
lainaus:
Mistä voisi johtua? Entä miten saisi korjattua?
Mulki oli joskus Windows 98:lla samanlainen ongelma, mut sain Windows XP:n olikohan se ny joskus kesäl ja sitte heti alko toimii, vaik kyl se toimiiki Win98:llakin, mut arvelen, että käyttiksen ja sit vb:n uudelleen asennus auttais, niinku Tony.Rasmus ehdottiki jo.
lainaus:
Onhan siellä... oikeassa reunassa on Download-paneeli, jossa on lista kielistä... valitse Full English ja sieltä voit ottaa joko jonkin osasen tai koko hoidon.
Ai niinpäs olikin, ei katse ylettynyt oikeaan reunaan :) Katselin vain sitä keskellä olevaa tekstiä Choose a download version and language: ja ihmettelin miksi ei ole linkkejä otsikon alla...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.