Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB6 Bugittaa

Niko [11.12.2003 17:59:48]

#

Minulla on ongelma että Visual Basic 6 jää jumiin kun yritän vaihtaa fonttia objectiin, ennen tätä ongelmaa ei ole ollut.

Mistä voisi johtua? Entä miten saisi korjattua?

SQ [12.12.2003 06:15:25]

#

Onko sun Visual Basic 6 warez versio?

Tony.Rasmus [12.12.2003 12:52:14]

#

Koita uninstall:oida vb ja kaikki sen komponentit ja ajaa se uudestaan. Jos ei auta, nii varma tapa pitäis olla ku poistaa windowsin, asentaa windowsin ja vb:n uudestaan (jos vaikka windowsin fonteissa olis jotain häikkää). Itellä ainakin tuo uudelleen asentaminen on auttanu sekoiluihin.

trinit [13.12.2003 18:06:49]

#

lainaus:

Minulla on ongelma että Visual Basic 6 jää jumiin kun yritän vaihtaa fonttia objectiin, ennen tätä ongelmaa ei ole ollut.

Kokeilepa asentaa Service Pack 5 jollei se ole jo asennettuna. SP5 löytyy osoitteesta:

http://msdn.microsoft.com/vstudio/downloads/updates/sp/vs6/sp5/dnldoverview.aspx

Tosin tällä hetkellä sivulla ei ollut linkkejä joista kopioinnin olisi voinut käynnistää...

sqwiik [13.12.2003 18:20:36]

#

Onhan siellä... oikeassa reunassa on Download-paneeli, jossa on lista kielistä... valitse Full English ja sieltä voit ottaa joko jonkin osasen tai koko hoidon.

Monkkats [13.12.2003 19:09:31]

#

lainaus:

Mistä voisi johtua? Entä miten saisi korjattua?

Mulki oli joskus Windows 98:lla samanlainen ongelma, mut sain Windows XP:n olikohan se ny joskus kesäl ja sitte heti alko toimii, vaik kyl se toimiiki Win98:llakin, mut arvelen, että käyttiksen ja sit vb:n uudelleen asennus auttais, niinku Tony.Rasmus ehdottiki jo.

trinit [13.12.2003 22:30:55]

#

lainaus:

Onhan siellä... oikeassa reunassa on Download-paneeli, jossa on lista kielistä... valitse Full English ja sieltä voit ottaa joko jonkin osasen tai koko hoidon.

Ai niinpäs olikin, ei katse ylettynyt oikeaan reunaan :) Katselin vain sitä keskellä olevaa tekstiä Choose a download version and language: ja ihmettelin miksi ei ole linkkejä otsikon alla...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta