Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Sanakirjan tekeminen, työtarjous

asser [17.01.2017 09:43:59]

#

Hei,

Olen haaveillut suomi-kiina-suomi-sanakirjan tekemisestä. Omat taidot eivät kuitenkaan riitä niin pitkälle, että sellaisen sivuston ja tietokannan osaisin luoda. Tätä varten kyllä opiskelin itsekseni PHP:tä ja MySQL, mutta se aina jäi kun aika vain ei riittänyt intensiiviseen opiskeluun. Joudun nyt toteamaan, että jos sen sanakirjan haluan, niin pitää keskittyä siihen mitä osaa. Minun kohdallani se tarkoittaa sisällön tuottamista ja alustan ostamista.

Noh, ostamista rajoittavat rahavarat. Siksi arvelinkin tiedustella täältä, että olisiko joutilaita taitajia, jotka sellaisen osaisivat tehdä. Korvausta vastaan tietysti. Mutta korvaus työhön nähden saattaa tuntua vaatimattomalta. Jos kuitenkin joku, joka osaa tuottaa esimerkkisivuston tapaisen sivuston kiinnostuisi, niin voisi ottaa yhteyttä. Mietittäisiin päästäisiinkö yhteisymmärrykseen siitä korvauksesta

Minulla on tästä sanakirjasta eräänlainen visio, ja vaikka itse sanakirjasta tulisi ilmainen, niin myöhemmin lisättävillä käännöspalveluilla sekä opetusmateriaalilla olisi tarkoitus saada viivankin alle jotain. Mutta niiden aika tulisi vasta sitten, kun itse sanakirja olisi tarpeeksi laaja.

Esimerkkisivusto, jonka laitoin, on suuntaa-antava, mutta periaatteessa pitkälti samoja ominaisuuksia siinä olisi.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta