Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Suositelkaa uutta läppärilaukkua

LCHawk [02.06.2016 22:24:48]

#

Edeltävä läppärilaukku sanoi sopimuksensa irti ja nyt etsiskelisin uutta. Maksimibudjetti on 150 euroa ja seuraavassa muut vaatimukset tärkeysjärjestyksessä:
1) Läppärille (16,5”) kunnollinen tukeva paikka
2) Läppärin lisäksi siihen on mahduttava siististi puolenkymmentä A4-arkkia, hiiri, erillinen numeronäppis, laturijohto ja taulukkokirja
3) Sitä on oltava mahdollisuus kantaa sekä olkalaukkuna että selässä repun tavoin
4) Musta väri
5) Paikka puolen litran limpparipullolle.

ajv [03.06.2016 18:05:33]

#

Mä oon ollut tyytyväinen tähän Wengerin reppuun. Ei toki pysty kantamaan olkalaukkuna. Tonne mahtuu muutakin kun pelkkä läppäri, itsellä kulkee aina jonkun verran työkaluja myös matkassa ja toisaalta lyhyen työreissun vaihtovaatteetkin menee samassa laukussa :)

http://www.clasohlson.com/fi/Selkäreppu-Wenger-Maxxum,-25-l/31-5575

Toisin kun tuolla kommenteissa mollataan, niin itsellä laukku on kyllä kestänyt hyvin.

LCHawk [03.06.2016 21:44:37]

#

ajv kirjoitti:

(03.06.2016 18:05:33): Mä oon ollut tyytyväinen tähän Wengerin reppuun...

Kiitos ideasta, mutta tuo näyttää siltä, ettei virallisiin kokouksiin tuon kanssa kehtaa mennä...

Lisäys: Pitää olla siis sen verran tyylikäs, että kehtaa kantaa vaikka tumma puku päällä.

Macro [03.06.2016 22:33:47]

#

Mulla on käytössä Knomo Kobe, mutta on kyllä reippaasti yli budjetin. Kannattaa kuitenkin katsoa Knomon tarjonta. Mulla on ollut tämä nyt reilut kuusi kuukautta ja olen ollut tosi tyytyväinen laatuun, ominaisuuksiin ja käytettävyyteen.

groovyb [16.06.2016 16:57:39]

#

Itse en ole koskaan eritoten lähtenyt hifistelemään läppärilaukun kanssa, minulle on riittänyt enemmänkin se että se on persoonallinen. Nykyisen laukkuni ostin italiasta jostain hämyisestä pikkuputiikista neljällä kympillä, ja hyvin on toiminut niin vapaa-ajalla kuin asiakastapaamisissa :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta