Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Maksukanavat ilmaiseksi?

Sivun loppuun

HodariNaama [18.04.2015 12:04:53]

#

Maksukanavat ilmaiseksi TOPFIELD- TF400PVRt laitteeseen.PS. Meillä antenni katolla. :)

Metabolix [18.04.2015 12:08:48]

#

Ei saa.

HodariNaama [18.04.2015 12:15:52]

#

Eiks enää milläkään keinolla edes vaikealla säädöllää?!

Metabolix [18.04.2015 12:24:01]

#

Rahalla saa.

Mieti nyt: jos olisi jokin kohtuullisella vaivalla onnistuva temppu, jolla saisi ilmaiseksi maksukanavat käyttöön, ihan varmasti kaikki pian tietäisivät sen ja käyttäisivät sitä. (Sitten järjestelmää muutettaisiin niin, ettei temppu enää toimi.)

Tällaisissa asioissa ”vaikea säätö” ei tarkoita, että homma onnistuisi ohjeita noudattamalla esim. parissa tunnissa, vaan maksukortin salauksen purkaminen (jos edes onnistuu) veisi taitavaltakin hakkerilta pitkän aikaa. Mene töihin, tienaa muutama satanen ja osta se kanavapaketti – tulee halvemmaksi kuin tällainen äärimmäisen vaikea elektroniikka- ja kryptografiaprojekti.

Voit lukea aiheesta lisää Wikipediasta.

Grez [18.04.2015 13:32:55]

#

Tietenkin tuo olisi myös laitonta. Olikos se niin että uuden tekijänoikeuslain puitteissa jopa organisoitu keskustelu aiheesta olisi kielletty, vai oliko se vain uhkakuva?

reino [18.04.2015 22:37:48]

#

Jenkkilässä joskus aikoinaan saivat sateliittikanavia näkymään ilmaiseksi kunhan saatiin digiboksista ensin ns. "boxkey", joka sitten ohjelmoitiin älykortille tjsp.

En tiedä mahtaako toimia enää (jos edes toimi Suomessa) mutta jtagilla digiboksiin yhdistäminen on itsesdään melko mielenkiintoinen projekti (sain sen toimimaan osittain).

HodariNaama [19.04.2015 18:05:04]

#

mutta onko siihen ohjetta/videota suomeksi tai englanniksi?

Lisäys: oon oikeesti 12v nörtti

Lisäys: ja mul o sellane (conax finnsat CAMC-FS) ja sil saa paljo kaikelaisii serial numbereita ja kaikkee

Metabolix [19.04.2015 19:18:48]

#

Lue edelliset viestit. Lopeta tällaisten juttujen kyseleminen. Keksi jotain kehittävää tekemistä, opettele vaikka ohjelmoimaan.

Minun puolestani täällä saa kyllä keskustella asiallisesti hakkeroinnista, mutta tällainen ”ää auttakaa mua haxaa kaverin kone / äidin kone / maksukanavat” on vain tyhmää ja laitonta.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on lukittu, joten siihen ei voi vastata.

Tietoa sivustosta