Miten kannattaisi muodostaa kolmiot uudelleen kun tiedossa on poissa olevan alueen ja vielä olemassa olevat pisteet sekä janat leikkauskohdasta?
Kysymystäsi on vaikea ymmärtää. Mikä on "poissa oleva alue"? Mitkä ovat "janat leikkauskohdista"? Mitä kolmioita pitäisi muodostaa? Miksi muodostat kolmiot "uudelleen", jos kolmiot ovat jo olemassa jossain muodossa?
Tiedoksi myös, että C# ei ole sama kuin C eikä C++.
Metabolix kirjoitti:
Tiedoksi myös, että C# ei ole sama kuin C eikä C++.
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/
Muoks! Siis moderaattoreiden vittuilu on sallittua, mutta heille ei saa huomauttaa mistään?
3d malliin listään pisteitä jotka muodostavat kuvion. Sen sisällä olevat alkuperäiset pisteet poistetaan ja kolmiot tulisi muodostaa uudelleen niin että ne yhdistyvät lisättyyn rakenteeseen.
Apua?
Siis onko tässä nyt kyse siitä, että haluat leikata kappaleesta A pois kappaleen B vai mistä?
Joo.
Olisko mahdollista käyttää valmista kirjastoa, kuten booleanRT ? https://www.youtube.com/watch?v=TSNadFy9W_0
Grez kirjoitti:
Olisko mahdollista käyttää valmista kirjastoa, kuten booleanRT ? https://www.youtube.com/watch?v=TSNadFy9W_0
Sen saa vain paketissa jossa on kuusi muuta työkalua joita en tarvitse.
Lisäys: Taisin löytää jotain korvaavaa: http://forum.unity3d.com/threads/boolean-mesh-project.227196/
Kas hyvä homma että löysit, itsekin meinasin laittaa juuri saman linkin :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.