http://pastebin.com/VXVKZQKF
http://pastebin.com/ZfwiCKWw
http://pastebin.com/ug1meFUR
Olen kamppaillut tämän kanssa muutaman kuukauden enkä ole saanut tätä toimimaan, kysyin Unity answersista mutta kukaan ei ole vastannut joten turvaudun putkaan. GridTriggerissä, joka on jokaisessa generoidussa kuutiossa OnTriggerEnter havaitsee oikeat objektit mutta jostain syystä lastCollider on kuitenkin aina null isTriggered funktiossa.
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/
collider .... The Collider attached to this GameObject (null if there is none attached).
Koitappa vaihtaa tuo colliderin nimi vaikka tuoksi lastCollideriksi, onko mitään apua.
Ei auta.
Onkohan FixedUpdatella jotain tekemistä tämän kanssa... Onko ylipäänsä mahdollista siirtää tietoa OnTriggerEnteristä funktioon jota kutsutaan muualta?
Hylkäsin koko ratkaisun ja keksin paremman tavan tehdä tämä.
TVdata kirjoitti:
Hylkäsin koko ratkaisun ja keksin paremman tavan tehdä tämä.
Hyvä homma että keksi toisen ratkaisun, olin kysymässä mitä haet koodillasi takaa tarkalleen, kun vaikuttais olevan tuollaisena "Unity" ideologian vastainen ja varmasti parempia tapoja löytyy.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.