Kuinka tehdään ihan yksinkertainen foorumi , että vain pelkkä valkoinen sivu ilman erikoisempia taustoja.
Minä en ollut ainakaan löytävinäni nyt, kun niitä tarvitsisi ja kyseessähän siis on tarvetta ihan niin alkeelliselle foorumille kuin vaan mahdollista, että minulle riittää jos sinne saa lisättyä kuka tahansa viestejä :)
lainaus:
Kuinka tehdään ihan yksinkertainen foorumi , että vain pelkkä valkoinen sivu ilman erikoisempia taustoja.
Minä en ollut ainakaan löytävinäni nyt, kun niitä tarvitsisi ja kyseessähän siis on tarvetta ihan niin alkeelliselle foorumille kuin vaan mahdollista, että minulle riittää jos sinne saa lisättyä kuka tahansa viestejä :)
Ihan alkeellisimman foorumin periatte lähtee vieraskirja-systeemin soveltamisesta niin, että apuna käytetään pientä tekstitietokantaa kuten esim. aiheet.txt. Sen voi tehdä kuinka monipuoliseksi vain... esim. niin, että sieltä löytyy aiheen nimen lisäksi kirjoittaja, päiväys, vastattujen viestien määrä, tekstitiedoston nimi ja polku, johon aiheeseen tulevat viestit on tallennettu.. :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.