Moi,
Onko joku päivittänyt vielä Ubuntu 13.10:stä 14.04 LTS:ään? Sehän on ollut saatavilla 17.4 lähtien, silti update manager ei näytä löytävän uutta julkaisua. Minulla siis Ubuntu 13.10, suomen kielellä.
Voiko viivästys johtua kielen tuesta, vai mistähän on kysymys? Olen tarkistanut asetukset ja kokeillut seuraavia komentoja/ohjelmia, jotka ovat tulleet vastaan googlaillessa
update-manager -d apt-get dist-upgrade do-release-upgrade do-release-upgrade -d
Kiitos kuulukoon hänelle, joka osaa auttaa. :)
Päivitin Kubuntu-asennukseni manuaalisesti jokin aika sitten ilman ongelmia. Suomen kielen tuesta en tosin tiedä mitään.
Päivitin näin:
perl -pi -e 's/saucy/trusty/g' /etc/apt/sources.list apt-get update apt-get dist-upgrade --purge
Ubuntussa pystyy valitsemaan, miten uusia versioita ilmoitellaan. Ainakin mun Xubuntussa voi katsoa software-updaterin asetuksista, onko kohta "Notify me of a new Ubuntu version" valittu never.
Kiitos tiedosta, -tossu-.
Jaska, olen tarkistanut asetuksista, pitäisi ilmoittaa LTS-julkaisuista.
Pitäs muutenkin kyllä siirtyä kokonaan englannin kieleen, vaikken usko sillä suoraa vaikutusta tähän olevan.
Okei, ongelma taisi ratketa...? Kokeilin jo tätä aiemmin, ja kokeilin nyt vielä uudelleen: laitoin asetuksista ilmoittamaan kaikista julkaisuista, eikä pelkästään LTS:stä. Suljin ja starttasin managerin uudelleen, ja nyt se sitten ilmoitti, että 14.04 saatavilla.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.