Ongelma on, että SDL_LoadBMP-funktio ei avaa kuva.bmp tiedostoa.
Virheilmoitus:
Error: Couldn't open kuva.bmp
funktiokutsu:
surface = SDL_LoadBMP("Images/kuva.bmp");
Olen jakanut koodin src kansioon, binäärit ovat kansiossa bin ja kuva src/Images. SDLän versio on 2.
Kai ajat binäärin oikeasta hakemistosta? Jos ajat sen bin-hakemistosta, ei kuvia tietenkään haeta src:stä.
Komennolla
./bin/Ohjelma
Käyttöjärjestelmä Arch Linux ja ohjelman käännän makefilella.
Eikö silloin kuvan polkuna pitäisi olla src/Images/kuva.bmp, vai selititkö vain hakemistorakenteesi huonosti? Tietenkään kuvan säilytys src-hakemistossa ei ole kovin loogista...
Hups, isomman luokan ajatuskatko, polku oli vain väärin. Kiitos avusta.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.