saako dev-c++:lla c++ ohjelmaan niitä tietoja siihen exe tiedostoon siis niitä kun clickaa hiiren oikeella korvalla exeä ja nappaa tiedot-välilehden niin sieltä löytyy niitä commentteja ja file descriptionia ym. Niitä siis...?
Mjooh, ne on ihan resurssi-osiossa (VERSION tms). Hanki kunnon resource-editori ja pistä roskat kohdalleen. Visual C++ 6:ssa tulee kiva resource-editori, ja jos ilmaista kaipaat voit kokeilla vaikkapa Borland Resource Workshoppia.
tulee dev-c++:ssakin resurssieditori ja sillä voi tehä ihan tarpeeksi muuten paitsi ei tota. haluaisitko antaa esimerkki koodin josta vois muokata siihen resurssitiedostoon jos sulla on kunnon resorssieditori sitten.
Onnistuuhan tuo (jos oikein ymmärsin ongelman).
Mene Project -> Project options > Version info -välilehti
Tuolta voit asettaa niitä tietoja...
Juu, mulla oli joku vanha versio tosta siellä ei ollut mitää välilehtiä. Päivitystä kehiin ja löytyihän se sieltä...
Joo paitsi että tuo Dev-C++:san resurssieditori on kyllä täys paska :-) Kyllähän resurssieditorissa tulee kunnon GUI olla.
Missäs versiossa toi version info juttu tulee kun ei ainakaan mulla ole vaikka päivitin just viikko sitte (tosin en uusimpaan betaan vaan sitä edeltäneeseen kokojuttuun)
lainaus:
(tosin en uusimpaan betaan vaan sitä edeltäneeseen kokojuttuun)
eli mihin versioon? ja asensitko päälle vai otitko eka nelosen pois
Mulla on nelonen. Oks se beta tullu valmiiks? Katosvaan täytyypä päiwittää...
Ei kannata päivittää. betassa ei ole mitää kunnollista se on keskeneräinen beeeeeeetta! ei ees resurssitiedoston muokkausta eikä mitään järkevää! kannattaa odottaa että tulee kunnon 5.0 eikä mikään beetta.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.