BlitzBasic ei toimi windows 8:sissa täydellä teholla.
Pitäisikö Flipistä luopua ja jotain tyyliin FrontBuffer=Backfuffer tjm.
Auttakaa.
Mod. huom: Blitz, ei Bliz!
Netissä kerrotaan, että ongelmaan saattaa auttaa Flipin korvaaminen kopioinnilla:
CopyRect 0,0,W,H,0,0,BackBuffer(),FrontBuffer()
Tosin en ihmettele yhtään, jos tuosta seuraa jotain muuta kuten tearing-ongelmia.
Jos tuo ei auta, varmaan kannattaa mennä BlitzBasicin omalle foorumille kysymään. Täältä tuskin saat tuollaisiin vähäpätöisiin kieliin muuta apua kuin sen, että joku googlettaa puolestasi. (Tuonkin ohjeen olisit löytänyt itse hakusanoilla BlitzBasic Windows 8 slow.)
Huono suorituskyky windows 8:lla johtuu siitä, että BlitzBasic käyttää DirectDraw:ta piirtämiseen. Windows 8 on on pudottanut DirectDraw tuen pois ja käyttää emulaatiota vanhojen DirectDraw kutsujen suorittamiseen.
Joku eräällä toisella foorumilla väitti muokanneensa DLL-kirjastoja ja saaneensa pelit toimimaan täydellä nopeudella.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.