Joten: voisiko joku tulla samaan tiimiin. Peli tehtäis VB:llä tai C:n Allegrolla
no ei kai sitten...
Ei se nyt vielä niin varmaa ole, jos puoleen tuntiin ei kukaan vastaa. :)
mä nyt vaan olen tällainen pessimisti
Mutta on aika optimistista luulla että joku suostuisi.
Muuten ehkä, muttei tuo allegro tai vb oikein ole hallussa..
Onhan siinä muutakin hommaa kun koodaus esim. Musat/Grafiikat/Idea! niitäkin tarvittaisiin..
anteeksi että kysyin........
Jaa tarttis itekki tiimii mutta ei se vissiin täältä löydy
koska osaan ite vaan basicii (QB ei VB).
Pitää sitten vissiin tehä vaan itse.
lainaus:
Jaa tarttis itekki tiimii mutta ei se vissiin täältä löydy
koska osaan ite vaan basicii (QB ei VB).Pitää sitten vissiin tehä vaan itse.
No eikö sen vois tehä VB:llä ihan hyvin???
ai siis osaat vain QB:tä? no harmi
Taidab kyllä tehdä itse ja idea on onneksi jo hallussa minulla ja aloitan perjantaina, joten sitten peli on kuta kuinkin valmiina. teen Visual basic 6.0 professional editionilla :D. En tarvitse tiimiä ja en tiedä miksi lähetin tämän viestin varmaan kiusatakseni teitä ;). Eipä tossa varmaan mitään kiusaavaan viittaavaa ole :|.
Mull on idea muttei taitoa. No kyllä sitä viimeksimainittuakin löytyy kunhan pääsen kirjastoon. (damn! opengl-kirjaan on 3 varausta ennen mua)
Taitoo löytyy kanssa, mutta ei ideaa... Jos joku haluu lähtee mukaan niin mä ohjelmoin sitä Delphi 6.0:llä ja osaan myös tehä grafiikat sun muut... Jos haluu mukaan niin sähköpostiin viestiä vaan...
Eikö kukaan osaa Allegroa tai VBtä
Mist allegrokirjaston voi lataa?
Menin allegosivuille ja se olikin joku haxorointisaitti.
APUA! OLEN SAANUT VAIKUTTEITA TEINITSÄTEISTÄ!
lainaus:
APUA! OLEN SAANUT VAIKUTTEITA TEINITSÄTEISTÄ!
No voi itku... :D
http://www.delorie.com/djgpp/zip-picker.html siitä saa DJGPP-kääntäjän ja valitse Allegro niin se tulee mukana
Saisko ilman DJGPP:tä? Kun on 56k netti niin aina minimoin kaiken ladattavan.
mee vaan sinne sivulle ja valitse FTP-saitti ja valitse myös allegro. sitten siihen tulee ne mitä sun pitää ladata ja sitten lataaa VAIN SE ALLEGRO.zippi vai mikä sen tiedostonnimi olikaan.
Ei sana haxorointi ole teinixäteistä, mutta esim mix on :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.