Eli yksinkertainen kysymys, voiko opengl alustettuun ikkunaan piirtää sdl:llä, ja jos voi niin miten? Tarkoitus olisi tehdä pelin käyttöliittymä sdl:llä.
Luullakseni SDL 2:n renderöintifunktioita voidaan käyttää sekaisin suorien OpenGL-kutsujen kanssa, sikäli olet käyttänyt SDL 2:ta ikkunan ja OpenGL-kontekstin luontiin ja pyytänyt OpenGL-kontekstin SDL:n kautta. En tosin mene vannomaan.
Mainittakoot tosin, että SDL ei tarjoa kovin kummoisia ominaisuuksia GUI:n tekoon ja SDL:n omien renderöintifunktioiden käyttö ei välttämättä juuri nopeuta GUI:n tekemistä. Monestakin syystä voi olla parempi, että se GUI tehdään suoraan OpenGL:llä tai jonkin OpenGL:ää käyttävän kirjaston kautta.
Kiitos avusta, taidan tehdä käyttöliittymän opengl:llä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.