Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Näytönohjain rikki?

jokunen1 [05.10.2013 20:27:59]

#

Onko näyttikseni rikki, kun monet asiat lagittavat sillein että tulee sellaisia sinisiä täpliä täyteen ja pelit taas ovat täysin peli kelvottomia. Muukin esim työ päitä sun muut alkavat piirtymään väärin kun olen koittanut pelata. Jos en pelaa niin sitten ei onggelmia.

Voin läheettää screenshotin sähköpostiste jos joku avulias joka auttaisi minua tässä niin haluaisi nähdä miltä tämä näyttää.

Näyttikseni on myös aika vanha +6 vuotta ainakin ja sain sen käytettynä.

Lebe80 [06.10.2013 16:16:03]

#

Kyllä tai ei.

Ongelma voi olla myös ajureissa. Eli päivitä laitteeseen uusimmat ajurit, tai vastaavasti jos uusimmat ajurit on jo, kokeile vanhempia ajureita.

Kokeile myös laittaa kuva jo valmiiksi jonnekin kuvapalveluun, josta linkität sen suoraan tänne, ettei tarvitse sähköpostitella kenellekkään.

samip [06.10.2013 17:04:07]

#

Kuulostaa mielestäni ylikuumemiselta.

Ratkaisuja:
- Uusi jäähdytys. Itse "korjasin" joskus vähän vastaavan ongelman avaamalla kopan ja laittamalla huonetuulettimen puhaltamaan sinne sisälle. Ei ehkä se elegantein vaihtoehto.
- Uusi näyttis (paras vaihtoehto)
- Alikellotus

Lebe80 [06.10.2013 21:48:37]

#

Kannattaa myös paineilmalla putsata pölyt tietokoneen sisältä ja varsinkin näytönohjaimesta. Saa myös aikaan ihmeitä.

jokunen1 [14.10.2013 18:15:14]

#

Hankin uuden ja nyt pelittää. Kuumenemistä en usko koska se alkaa heti kun aikaisi pelin. Sitten näytöt eivät enään edes löytäneet näyttistä.

Lisäys: Ja kiitos vielä astauksistanne.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta