Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Windows 8 työasema puhelimen ohjelmointiin

piupau [02.08.2013 20:18:53]

#

Hei, tarkoitukseni olisi alkaa ohjelmoimaan windows phone 7 ja windows phone 8 puhelimiin pelejä ja sovelluksia, mutta kun en ymmärrä noita windows phone emulaattorin speksejä windows 8 ympäristössä [1] saati miten vaatimukset täyttäviä tietokoneita tunnistetaan. Olen tietokoneiden suhteen täysi noob. Osaisiko joku opastaa minua sellaisen kannettavan tai kiinteän työaseman hankinnassa ja/tai tietäisikö joku mistä liikkeistä sellaisia tietokoneita kannattaisi kysellä?

ps. olen seiska-käyttöjärjestelmällä ohjelmoinut jo windows phone 7.1 sovelluksia, mutta windows 8:ssa homma on näköjään muutettu emulaattorin osalta minulle aivan liian kryptiseksi.

Kiitos kaikista neuvoista.

[1] http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windowsphone/develop/ff626524(v=vs.105).aspx

WinC [03.08.2013 13:09:34]

#

Emulaattori haluaa Microsoftin Hyper-V:n toimiakseen, ja jotta se onnistuisi Intelin prosessorien pitää tukea "Intel® Virtualization Technology (intel-VT)" ja AMD:n prosessorien "AMD-Virtualization (AMD-V)".

Eli prosessorin pitää tukea virtualisointia ja käyttöjärjestelmän täytyy olla 64bittinen. Käyttöönotto on helppoa, asetat biossista virtualisoinnin päälle ja microsoftin hyper-v asennusohjelma hoitaa loput.

feenix [04.08.2013 04:53:41]

#

Ja raudan pitää tukea SLATia jos aiot WP 8 -emulointia käyttää. Seiska onnistuu tosiaan ilmankin. Tuo SLAT-tuki on joillekin ongelma kun vähän vanhempi rauta ei sitä tue.

piupau [20.08.2013 10:15:23]

#

Kiitos, koneen hankinta onnistui näillä neuvoin.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta