Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: windows on syvältä

Sivun loppuun

Typpi [15.11.2003 11:36:25]

#

Tulin jälleen kerran siihen tulokseen että windows on syvältä. Syy tähän on se että kun käynnistin koneeni 98:sin käynnistyslevykkeeltä ja otin käynnistyksen cd asema tuen kanssa. Meni ihan hyvin siihen saakka kunnes se loi ramdriven (sinne se pistää kaikki ajurit ja muut) d: asemalle (joka oli asema jolla oli kaikki tärkeet tiedot ja musiikit ja pelit ~20 gt edestä) ja tuhosi kaiken muun että kiitos jälleen kerrran microsoftin toimiville tuotteille.
pitäisi jaksaa vaihtaa linuxiin mutta en oo vielä löytänyt suse linuxin cd:deiden imageja.

mika [15.11.2003 12:14:12]

#

Juu, winhotus on perseestä. Tuota SuSE Linuxia ei saa ladattua netistä, mutta muita distroja löytyy pilvin pimein.
http://www.linuxonly.cx/imuroi_index.html
Tuolta löytyy yleisien distrojen imageja. Suosittelen Mandrakea jos haluat helppokäyttöisen Linuxin. Muuten Slackware.

Typpi [15.11.2003 21:13:49]

#

mulla oli mandrake ja en saanu verkkokoerttiani toimimaan siinä ku se valitti jostain puuttuvista systeemeistä ja sitten debugituksen toimimattomuudesta (kokeilin ilman debuggiakin) ja sitten vielä siitä ettei sitä voi tunnistaa.
no jos kokeilis tota slackwarea.

mika [15.11.2003 22:33:56]

#

ftp://ftp.heanet.ie/mirrors/ftp.slackware.com/pub/slackware/slackware-9.1-iso/
Tuolta vaan lataat ne install imaget. LinuxOnlysta saa nimittäin vanhemman, 8.1:n.

Mutta muista että slackwaressa ei ole pahemmin mitään käytön helpotusjuttuja!(Mutta ainahan voi kysyä foorumeilla apua)

thefox [16.11.2003 01:31:03]

#

Et osaa käyttää. Vika on aina käyttäjässä. Jotenkin tuo RAMDRIVE-ongelmasi kuulostaa hieman erikoiselta.

Kokeile vaikka Debiania.

Gwaur [16.11.2003 01:51:47]

#

lainaus:

Et osaa käyttää. Vika on aina käyttäjässä.

Heh :)

Keksimpä tässä noin viikko sitten lausahduksen:
Bugin löytäjä on itse noob, koska ei osaa käyttää sitä niin kaikki bugit tulee esille. ;)

NiLon [16.11.2003 05:49:44]

#

http://linuxiso.org/ on myös paikka, johon kannattaa tutustua.
Ja tuo windows:in tekemä temppu on kyllä ihan uusi minun korviini. Ettet olisi asennuksessa heittänyt väärällä kovalevylle formatointia tai vastaa.

Typpi [16.11.2003 11:43:26]

#

en mielestäni formatoinut yhtään kovalevyä ku käynnistin vaan koneeni 98:sin käynnistys levykkeeltä cd asema tuen kanssa. Olen tehnyt sen monta kertaa aiemminkin mutta ei ennen ole niin käynyt

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta