Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Raspberry Pi projekti

lare290 [27.07.2013 00:53:31]

#

Moi kaikki! Ajattelin raspberryllä tehdä pikkuisen projektin, ja portal fanina päätin tehdä portal 2 korruptoituneen ytimen. Liikkuvalla silmällä ja muulla tilpehöörillä höystettynä tietenkin. Silmään liitän kameran, raspberryllexkun tuli se uusi virallinen kameramalli. En varmaan tekoälyä sille saa jollen kiinan/japanin tietokantoihin murtaudu joten ajattelin vain etukäteen ohjelmoituja liikkeitä ja lauseita, tai sitten kauko-ohjaus. Ohjelmointipuoli vain epäilyttää, kun en osaa tehdä tekstiseikkailumoottoriakaan... Joten tässä astutte te kuvaan. Ekana sanokaa mielipiteenne ja halukkuutenne auttaa, minä ostaisin tilpehöörit ja askartelisin itse pallon, apua tarviin niihin "sähköaivoihin". Minä kun olen sähköpuolen poikia, johdot hoituu mutta näppäimistön naputus ei onnaa.
Hitto mikä romaani! Kommentoikaas mielipiteitänne ja aputarjouksia!

The Alchemist [27.07.2013 08:52:26]

#

Kannattaisi valita diy-projuiksi sellaisia aiheita, jotka osaa oikeasti itse toteuttaa. Kolvi pysyy kädessä kellä tahansa ja parin johdon tinaaminen toisiinsa kiinni on aika yksinkertainen homma suhteessa kokonaisuuteen.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta