Joo mulla on yhä vaan win95 ja gfmx440... Kun päivitin noi ajurit niin rupes bugittaa. Kolome-Tee jutskat ei toimi valittaa jotain. Kun yritän Direct3Dta hardware kiihytyksessä tai agp textuurausta (dxdiagilla) niin se antaa jotain "Direct3D
test results: Failure at step 18 (CreateDevice): HRESULT = 0x80004005
(Generic failure)" mitäs olis tehtävissä? mul oli sama onkelma joskus kauan sitte ja en oikeen muista kuin sen sais fiksattua?
onkohan noi ajurit digitaalisesti allekirjoitettu. Katso se kirjoittamalla suorita kenttään dxdiag ja ota display välilehti. Jos siinä lukee yes digitaly signed tai WHQL logo'd niin sitten on. Minulla on (melkein) sama kortti eli GF 4 mx 440. Mutta kannattaa laittaa varmaan joku XP niin siihen pitäis löytyä digit. allekirjotus tai sitten 98,98SE mutta ME:hen en ainakaan minä löytänyt.
Hmmmm... toi sun on kyl ihan sama kortti ku mulla... ohoh en vaan huomannuy kirjottaa 4ljää toho... mut ei näy tollasii whql tai mitää... meinaaks tää et ei oo allekirjotusta tau jotai: "The file nvdisp.drv is uncertified, which means that it has not been tested by Microsoft's Windows Hardware Quality Labs. You may be able to get a certified driver from the manufacturer of the hardware device." ainaki jotain tosi ikävää se varmaan tarkoittaa. Miten tän koneen sais stabiiliks ku muutenki sanoo vähä välii että *** suoritti virheen kohteessa gdi.exe jne jne ym näyttisongelmaa ym... onks jollai kunnon ajurei tähän?
95/98/me:hen ei taideta enää ajureita testata. Joten suositelisin laittamaan XP:n muuta en voi suositella ainakaan tällä hetkellä ;)
Päh XPtä en laita ikinä koneeseeni... se ny maailmanloppu olis. 98SEn hankin sitte kun löytää sen jostain.
lainaus:
päivitin noi ajurit niin rupes bugittaa.
Päivitä uudempaan, jos ei ole, laita vanhat takasin.
DirectX:n päivitystä/uudelleenasennustakin voi kokeilla jossakin välissä, jos olo on sopivan itsetuhoinen.
lainaus:
lainaus:
päivitin noi ajurit niin rupes bugittaa.
Päivitä uudempaan, jos ei ole, laita vanhat takasin.
DirectX:n päivitystä/uudelleenasennustakin voi kokeilla jossakin välissä, jos olo on sopivan itsetuhoinen.
Tein jo
Njääh, uusimpia ajureita ei _IKINÄ_ kannata asentaa jos vanhat toimii joten kuten...älä korjaa sitä mikä ei ole täysin murskana. uudelleen asensin ja asensin ja uudelleen asensin kortin mukana tulleelta CD:ltä ja kaikki toimii. Jeah...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.