safari ei voi avata sivua koska uudelleenohjauksia on liikaa
- osaisiko joku auttaa kun saan tällaisen viestin? Tapahtumat sivulla klikkaan Oma profiili -linkkiä. Ennen ei ole käynyt näin, kiitos pikaisesta avusta jos joku ehtii avustaa. Tänään tarkoitus laittaa sivut liveksi yö aikaan, kiitos.
Oletko kokeillut muulla selaimella? :)
Tuo ei voi mitenkään olla selaimen ongelma. Koodissa itse käsket selainta menemään uuteen osoitteeseen, josta ehkä ohjaat takaisin? Tarkemmin on hankala bneuvoa näkemättä koodia.
Eli tämä ongelma ei tule aina. Liittyy jotenkin välimuistiin, cache, safari selaimeen jne. Esim. kun kokeilin iPadilla Chrome-selaimella niin toimi. Kun kokeilin toisella iPadilla niin toimi toisella tuli tämä ilmoitus. Eli koodissa tai web-sivussa ongelma, joka tosiaan liittyy selaimen muistiin jotenkin...
Googletin asiasta ja on nähtävästi "yleinen" ongelma. Koodissa minulla on linkki jolla Oma profiili -sivulle. Tapahtumat sen sijaan näytetään jos kirjautunut sisään. Mitään uudelleen ohjausta en ainakaan itse tee.
Ongelma on varmasti yleinen huonojen koodareiden keskuudessa. Ei ole mitenkään harvinaista saada systeemiä solmuun, kun evotetaan ohjausten kanssa.
http://support.apple.com/kb/TS3320:
Symptoms
When trying to view a website using Safari, you may see the alert message: "Could not open the page. Too many redirects occurred trying to open (website name)." This may occur if you open a page that is redirected to open another page, which is then redirected to open the original page.Resolution
This issue is typically caused by the website you're trying to view, not by Safari. Safari may be able to open the website at a later time, when the website's redirect problem has been corrected.Occasionally, the issue might be caused by an interaction with Safari. The issue may also occur because redirect information has been retained beyond its useful life. In some cases, resetting Safari may allow you to regain access to a website. To do that, follow these steps:
Choose Safari > Reset Safari.
Only check "Remove all cookies" and "Empty the Cache."
Click Reset.
If the issue persists, sending feedback to the affected website may help. You can also send feedback to Apple by choosing Safari > Report Bugs to Apple.
Vaikea silti uskoa, että tuota ongelmaa voisi tulla, jos ongelmasivuilla ei ole koskaan ollut mitään redirectiä.
Tosin Safari on Applen sovellus, ja olen kyllä huomannut että niissä on usein ihan käsittämättömiä/järjenvastaisia ominaisuuksia.
Kiitos näistä.. jatkan jatko-kehitys juttuja omassa topiicissa. Huom! Ongelma tuli kerran vastaan, mutta kertakin on liikaa, kiitos.
Late sanoi ettei ole itse koodannut mitään redirectiä, eli luultavasti tarkoittaa ettei käytä header()-funktiota missään. Tuskin Latella on mitään käsitystä siitä, mitä koodissa olevat WordPressin kutsut tekevät.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.