Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Tarjolla vanhoja koneita (osa 2)

Metabolix [07.04.2013 17:11:32]

#

Pari vuotta sitten viimeksi jaoin vanhoja koneita. Nyt on taas aika. Koneet sopivat esimerkiksi kotiin palvelimen pitämistä varten. Koneet saa aivan ilmaiseksi, kunhan tulee hakemaan tarpeeksi läheltä.

Kaksi kannettavaa sijaitsevat Helsingin Ruskeasuolla. Nämä voin ehkä tuoda esimerkiksi Pasilan asemalle, jos niin sovitaan.

Kolmannen koneen osalta välitän itse vain yhteystietoja. Kone sijaitsee Espoon Kauklahdessa, ja sen voi pientä vaivanpalkkaa vastaan saada kuljetettua muualle Espooseen.

Kone 1: Zepto Znote 3215W -kannettava, 17 tuumaa.

Kone 2: Compaq Armada 1750 -kannettava ja telakka.

Kone 3: Jokin tavanomainen tornikone.

Koneisiin saa mukaan virtajohdon sekä pöytäkoneeseen näppäimistön ja hiiren. Kaikki koneet annetaan ilman minkäänlaista takuuta sen paremmin koneen toiminnasta kuin yllä mainittujen tietojen pätevyydestäkään. :) Kiinnostuneet voivat vastata mieluiten ensin tähän keskusteluun. Jatkosta voidaan sitten sopia sähköpostitse (osoite profiilissa) tai irkissä (Metabolix@IRCnet).

Lisäys: Annan mielelläni myös yhden rikkinäisen kovalevyn (3,5 tuumaa, 1 Tt, kai SATA) yhdessä ulkoisen kehikkonsa kanssa (WD My Book, USB 2.0, FW, eSATA). Kehikkoon saa kaiketi vaihdettua jonkin muun levyn. Itse levystä ei enää ole kuin elektroniikkaleikkeihin, jos siitä nyt jotain irtoaa.

Lisäys 2: Toimitus onnistuu myös elokuussa Assemblyn yhteydessä, jos aiemmin ei löydy hakijaa.

Teuro [07.04.2013 18:23:54]

#

Kone n:o 1 kiinnostaisi. Laittelen mailia myöhemmin.

Metabolix [11.04.2013 20:24:14]

#

Höh, eikö muille romu kelpaa? :(

hf [24.04.2013 22:41:26]

#

toi viimene ehkä, käyn sielläpäin ensi kuussa, jos pääsen. Harkitaan nyt vielä

Metabolix [04.05.2013 17:13:33]

#

Kiitos hakijoille. Nyt on jäljellä enää paras eli kone 2, Compaq Armada 1750.

neom [05.05.2013 00:42:40]

#

Mulle voisi kelvata nro 2. Laitan viestiä.

Metabolix [14.05.2013 15:28:00]

#

Kiitos, neom. Koneet loppuivat – toistaiseksi.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta