Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: CS....?

Shauma [12.11.2003 18:37:58]

#

Kuinka moni ohjelmointiputkassa pelailee Counter-Strikeä ?
Jos pelaatte niin pelaatteko 1.5 vai 1.6 versiota ? =DD

odys [12.11.2003 18:43:37]

#

Pelaan CS tai nyt ei oo HL eikä CS koneella ku forkkasin eilein..

Pelaan 1.5 ja 1.6 sillon kun jaksaa.. mut on se Steami kyl perseestä.. CS 1.5 fps pyörii 60-100, mut 1.6 on jo niin vitun toivoton.. pyörii siinä 5-30 fps.

Mut nyt kyllä luulen että CS saa jäädä sikseen. Sitä peliä on raiskattu jo siitä lähtien ku 1.0 ilmesty.. Vähä betat oli parhaita.

En tajuu mikä vittu kaikkia nyyppiä kiehtoo 1.6. Kaikki missä valvella on näppinsä pelissä mädäntyy ja tuhoutuu, ohjelmat tehdään raskaiksi ja hitaiksi kikkareiksi. Vielä epäloogisemmiksi kuin fdisk. :D

Missäs klaaneissa ootte pelannu? Monta klaanimatsia takana? Mikä on paras CB sija 5on5 laddussa?

Itelläni on klaaneja ollu parisensataa (:D:D) ja klaanimatseja takana varmasti yli 2000 ja publiceilla pelaamista satoja ellei tuhansia tunteja :D

CB11 oli paras sija meiän klaanilla :/

rndprogy [12.11.2003 18:53:00]

#

Haluasimpa pelata kauntterii mutta eipä oo tullu hankittua ja Vanha HLkin on yhdellä tyypillä lainassa. Sen sijaan pelaan Unreal tournamenta 2003 demoa. ja koko versiota Wolfenstein - Enemy territorya jonka voi imaista ilman rekisteöitymistä ilmaiseksi netistä googlettamalla.

Heikki [12.11.2003 21:08:54]

#

Pelailen CS:ää (1.6) silloin tällöin, ja olen sellainen 'normaalin' tasoinen (yleensä pojojoa jonki verra enemmän ku tappoja).

Klaanissa en oo koskaa pelannut, mut yhen klaanin kaa oon 'neuvotellu' jäsenyydestä mut se jäi si siihe...

Onhan tuo iha hyvä peli, pelaan sitä enemmän kuin muita pelejäni...

Tasosta vielä: Aurian servuilla sijoitukseni on n. 2000/15000 (olisi parempi jos jaksaisin pelata enemmän...)

NiLon [13.11.2003 01:10:19]

#

lainaus:

Pelaan CS tai nyt ei oo HL eikä CS koneella ku forkkasin eilein..

Ai että oikeen forkkasit (http://www.kuake.net/kovo/forkattu_kovo.jpg) :).

No mutta asiaan eli cs on alkuun ihan sidettävä (ensinmäiset 30min) ja sen jälkeen se sama vanha alkaa kyllästyttää. Juostaan > kuollaan/tapetaan > uusi peli > juostaan > ...

makeuu [13.11.2003 14:52:07]

#

lainaus:

No mutta asiaan eli cs on alkuun ihan sidettävä (ensinmäiset 30min) ja sen jälkeen se sama vanha alkaa kyllästyttää. Juostaan > kuollaan/tapetaan > uusi peli > juostaan > ...

Niin just, ELASTOMANIA RULETTAA, IKUISESTI.... tajusitko?

Tää oli muuten mun 110-viesti

Palikka [13.11.2003 15:26:10]

#

No kyllähän tuota pelailee, mutta on niitä parempiakin pelejä.
On kyllä pelaaminen koodaamisen ja koulun myötä jäänyt vähän vähemmälle =)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta