Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Sorry

Tapsa [26.02.2013 23:08:25]

#

Onko minut poistettu palstan käyttäjistä?

En tahallani ole häirinnyt, olen kai vähän jälkeenjäänyt mitä tulee PC:n käyttöön muuten pidän itseäni ihan fiksuna.

Tällä hetkellä koneessa on WIN 7 joka vie minua, kannattaako WIN 8 ja aloitetaan puhtaalta pöydältä?

Grez [27.02.2013 07:22:13]

#

Tapsa kirjoitti:

Onko minut poistettu palstan käyttäjistä?

No mitä ilmeisimmin ei, kun kerran kirjoitit tuon viestin ja viestihistoriakin on tunnuksellasi näkyvissä.

Tapsa kirjoitti:

Tällä hetkellä koneessa on WIN 7 joka vie minua, kannattaako WIN 8 ja aloitetaan puhtaalta pöydältä?

On aika pitkälti makuasia että 7 vai 8. Kannattavuus lienee kohdallasi kiinni siitä, kummasta tykkäät enemmän.

qeijo [27.02.2013 10:32:06]

#

Hei, sinuna hankkisin ehdottomasti Windows Vistan tai 64 bittisen Windows xp:n.

User137 [27.02.2013 18:49:45]

#

qeijo kirjoitti:

Hei, sinuna hankkisin ehdottomasti Windows Vistan tai 64 bittisen Windows xp:n.

Jos kerta aletaan taaksepäin menemään, niin hanki mieluummin Windows 95 tai 3.1.

Mutta joo, XP ja Vista on menneen talven lumia jotka saa bugeineen heivata syvimpään kaivoon. Win7 on paras mitä tiedän, Win8 ei välttämättä ollut pöytäkoneille mikään paras ratkaisu. Mutta käyttöympäristöissä missä hiirtä ei käytetä, on ne neliöt ihan käteviä.

jukkah [27.02.2013 21:00:55]

#

Tapsa kirjoitti:

Tällä hetkellä koneessa on WIN 7 joka vie minua, kannattaako WIN 8 ja aloitetaan puhtaalta pöydältä?

Windows 8 on käsitykseni mukaan hyvin samanlainen kuin Windows 7. Kun Win8:aa haukutaan Win7:ää huonommaksi, haukutaan nimen omaan sen Neliö-UI:ä. Eli, jos Win7 vie, tulee Win8 viemään samalla mitalla.

Olen samaa mieltä User137:n kanssa: Nykyään tarvitaan uusi käyttöjärjestelmä koneeseen. Jos uudet Windowsit eivät miellytä, voit aina kokeilla muita vaihtoehtoja.

Jos sinulla on ylimääräistä rahaa tuhlattavaksi, osta Mäkki. Sitä osaa käyttää kuulemani mukaan kuka vain. Merkittävä haitta on kyllä se, että sitä ei käytetä ohjelmointipuolella kovin paljon, jolloin esim. Ohjelmointiputkalaisista vain murto-osa pystyy auttamaan ongelmatilanteessa. Toinen vaihtoehto on Linux. Sen voit asentaa vaikka nykyiselle koneellesi Win7:n tilalle. Sen hyvä puoli on myös vahva tukiverkko Ohjelmointiputkassa.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta