Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Eclipse / Spring Tool Suite

Query [11.02.2013 14:42:49]

#

Terve,

Olisi halua vaihtaa ohjelmointiympäristöä NetBeanssista Eclipseen tai oikeastaan Spring Tool Suiteen. Ongelmana on kuitenkin, että kun ohjelman ajaa Tool Suitessa, niin selain aukeaa ärsyttävästi ohjelmointiympäristöön (kuva: Tool Suite) miten tämän saisi vaihdettua niin, että ohjelma aukeaa kunnon / erilliseen selaimeen? Tietysti saa kierrettyä niin, että laittaa manuaalisesti urlin suoraan selaimeen, mutta debuggauksessa tämä ei toimi ja muutenkaan ei niin kätevää. Itse en löytänyt mitään kohtaa, että saisi vaihdettua. Eli tietääkö kukaan?

Ripe [11.02.2013 15:55:51]

#

Mene Window -> Preferences -> General -> Web Browser. Sieltä löytyy selaimen asetukset. Voi valita käyttääkö sisäistä selainta vai ulkoista ja mitä ulkoista käyttää.

Query [11.02.2013 18:59:36]

#

Miljoonasti kiitos! Yritin itse etsiä Window -> Preferences -> PHP, mutta ei tullut mieleen, että olisi General -kohdassa. Vaatii vähän lisäharjoittelua Tool Suiten kanssa vielä...

Lisäys: Onko Ripellä tietoa vielä, että mistä setterit ja getterit saa määritettyä automaattisesti? Luulisi näkyvän Sourcessa (kuten javassa), mutta ei näy. NetBeanssissa tämä taisi onnistua Alt + insert.

Lisäys: Getter ja setter -ongelmat ratkesivat: http://pdt.plugins.e-surf.pl/features.php

creepy [12.02.2013 22:06:29]

#

Saako udella miksi vaihtaa? Mitäs tuossa on parempaa?

Query [14.02.2013 11:40:23]

#

Toki aina voi udella! Molemmilla IDE:llä voi kyllä varmasti tehdä samat asiat, mutta omasta mielestäni debuggaus ja lisäosien asentaminen (esimerkkinä Android-emulaattori) on yksinkertaisempaa / helpompaa Tool Suitessa. Lisäksi Javalla tehtäessä Tool Suite on mielestäni parempi, vaikka alussa se vaikutti melko sekavalta kokonaisuudelta verrattuna NetBeanssiin... Aika mielipide asioita nämä kyllä ovat...

creepy [14.02.2013 14:27:24]

#

Jeps, itse vasta löysin koko netbeansin ja se tuntuu jo niin hyvältä ettei ole muita katellutkaan.. tosin vain php koodausta minulla, ei taija php:n muuta tarvitakkaan

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta