Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: The Ohjelmoija?

pistemies [10.11.2003 22:04:35]

#

Tässä oli jokin outo vika. Kun tulin sivuille äsken ja päivitin sitä , tuolla yläkulmassa luki "Kirjautuneena: The Ohjelmoija". Vasta kun päivitin toistamiseen, tuli minun käyyttäjänimeni. Miten tuollainen on mahdollista, että näyttää ihan vieraan kävijän kirjautuneeksi? Meneekö evästeet ristiin?

odys [10.11.2003 22:07:35]

#

Epäilemättä menee. Putkan kirjautuminen on ihan sekasin. Täällä porukka valittelee joka toisessa viestiketjussa että "En minä tota viestiä lähettänyt. Joku on päässyt tunnuksellani sisään".

Näitä on näkynyt aivan liikaa ja luulen että putkan koodi olisi aika uusia (Ainakin suurimmilta osin). Antin taidot varmasti kymmenkertaistuneet ohjelmointiputkan historian aikana niin saataisiin laadukkaampaa koodia.

The Ohjelmoija [11.11.2003 15:17:57]

#

Minulla on käynyt sillain, että olen ollut Antti Laaksonen. ;) Ja joku toinen.

Antti Laaksonen [11.11.2003 15:23:25]

#

Kummallista, kummallista. Tärkeä kysymys: Pystyisittekö esim. lähettämään viestin toisen nimellä vai tuleeko oma nimi näkyviin heti seuraavan sivunlatauksen jälkeen? Käytättekö välityspalvelimia? En kyllä millään voi uskoa, että kirjautumissysteemissä olisi (näin pahaa) vikaa.

The Ohjelmoija [11.11.2003 17:09:48]

#

lainaus:

Kummallista, kummallista. Tärkeä kysymys: Pystyisittekö esim. lähettämään viestin toisen nimellä vai tuleeko oma nimi näkyviin heti seuraavan sivunlatauksen jälkeen? Käytättekö välityspalvelimia? En kyllä millään voi uskoa, että kirjautumissysteemissä olisi (näin pahaa) vikaa.

Heti, kun jokin toinen sivu latautuu, niin tulee oma nimi.

remontti-reiska [11.11.2003 17:18:18]

#

Oikeestaan siinä ei ole sitten mitään (pahempaa) vikaa. Eihän voi oikeastaan sitten haita olleskaan.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta