Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Prosessorien ohjelmointi, PICkit2

eskokinnunen [08.10.2011 14:52:53]

#

Olisin kiinnostunut ohjelmoimaan prosessoreja.olen aikaisemmin ohjelmoinut asemplerilla 16f84 ja myöskin onnistunut siinä aika hyvin.Valitettavasti olen sitä ikäluokkaa,että silloin koulussa ei opetettu englatia,jotenen en pysty käyttämään ohjeita alkukielellä.minulla on PICkit2 ohjelmointilaite läppärissä minulla on vista.haluaisin veuvoa, mitä minun kannattaisi ensi tehdä jotta pääsen alkuun.
esko.

vanha erkki [19.12.2011 09:06:49]

#

eskokinnunen kirjoitti:

Olisin kiinnostunut ohjelmoimaan prosessoreja.olen aikaisemmin ohjelmoinut asemplerilla 16f84 ja myöskin onnistunut siinä aika hyvin.Valitettavasti olen sitä ikäluokkaa,että silloin koulussa ei opetettu englatia,jotenen en pysty käyttämään ohjeita alkukielellä.minulla on PICkit2 ohjelmointilaite läppärissä minulla on vista.haluaisin veuvoa, mitä minun kannattaisi ensi tehdä jotta pääsen alkuun.
esko.

Osaatko vanhaa basic-kieltä? Vuosikymmen sitten ohjelmoin MPLABia käyttäen ko. prossua. Päivä, pari sitten aloin jälleen kaivella ohjelmointivälineitä esiin. Nyt netistä löytyy assembly kielelle ohjeita, jotka osin ovat jopa ymmärrettäviä. Vista on minulle outo, mutta tankeroenglantia osaan. Jos käytät Skypeä, hae käyttäjänimi Kutsari. ehkä pääsemme yhdessä alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta