Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Pinakes-pelimoottori

JohKoh [06.08.2012 09:11:45]

#

Tämä viesti on jätetty Jonnewebin, Mureakuhan ja Ohjelmointiputkan foorumeille.
Hei! Olen kyhäämässä pelimoottoria, mutta itselläni ei aika/taidot riitä sen kasaamiseen loppuun asti (ja onhan se hyvin ärsyttävää sitä yksin tehdä), joten etsin nyt itselleni tiimiä sen pelimoottorin tekoon. Etsin ihmisiä jotka osaavat c -, c++- ja c#-kieliä. Pelimoottoria olisi tarkoitus lisensoida muille pelintekijöille, heti kun se valmistuu, ja palkkioksi tarjoaisin osinkoa siitä lisenssinhinnasta. Eli homma on aikalailla vapaaehtoistyötä näin aluksi. Pelimoottorin tekoa helpottaa se, että olen saanut luvan käyttää toista pelimoottoria sen pohjana. Itse olisin projektin suunnittelija ja johtaja, koska minun ohjelmointitaitoni rajoittuvat pääosin nettisivujen ohjelmointiin. Kiitos jo nyt etukäteen.
Voit hakea ohjelmoijaksi lähettämällä sähköpostissa oman nimesi (jonka haluat pelimoottorin kreditteihin päätyvän) ja jonkun esimerkki ohjelman jonka olet ohjelmoinut (koodien ja exen latauslinkin kanssa). Olisi myös hyvä jos antaisit listan aikaisemmista työkokemuksista tällaisten projektien parissa. Sähköpostiosoite on:
happyfrankenstein.entertainment@gmail.com

Terveisin
Johannes
Happy Frankenstein
Finland

Macro [06.08.2012 09:19:00]

#

Täällä onkin nähty paljon viestejä että minä johdan, te teette ja ette saa rahaa.

tgunner [06.08.2012 12:24:26]

#

Hih hih. Tiedätkö, JohKoh, mitä "happy frankenstein" tarkoittaa erotiikkaslangissa?

Lebe80 [06.08.2012 13:09:06]

#

tgunner kirjoitti:

Hih hih. Tiedätkö, JohKoh, mitä "happy frankenstein" tarkoittaa erotiikkaslangissa?

Todennäköisesti tietää.

JohKoh [06.08.2012 15:43:03]

#

Tiedänhän minä.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta