Hei,
Kuinka usein on ok pysäyttää pää thread kakkos threadista suspendin avulla.
Minulla on pää thread kyllä sleepin puolesta ihan ok, mutta ajattelin laittaa vielä kakkos threadin joka pysäyttää pää threadin ajoittain.
Minulla on juuri nyt seuraava kakkos threadissani -
mainT = pää thread.
this.mainT.suspend(); this.sleeppi (10); this.mainT.resume(); this.sleeppi (40);
Kuinka tiheälle tuo suspend voidaan asentaa, liekö tämä suspend paljonkin raskaampi mitä tavallinen sleep ?
---
kpzpt kirjoitti:
Minulla on pää thread kyllä sleepin puolesta ihan ok, mutta ajattelin laittaa vielä kakkos threadin joka pysäyttää pää threadin ajoittain.
Yksi kysymys: miksi?
Suspendia ja resumea,
Jos sitten unohdan jonkin sleepin jostain while loopista, niin tämä kakkos thread paikkaa unohtunutta sleeppiä, tekemällä 20 % suspendin pää threadiin.
Koodissani ei juuri vielä tuollaisia pitkiä while looppeja ole, mutta, niitä kait kertyy jatkossa vielä.
Koen että tämä on ihan hyvä lisä.
---
kpzpt kirjoitti:
Jos sitten unohdan jonkin sleepin jostain while loopista, niin tämä kakkos thread paikkaa unohtunutta sleeppiä, tekemällä 20 % suspendin pää threadiin.
Älä unohda, niin on helpompaa.
Suspendia,
Ok, en laita tuota.
Minulla on tämä minun isMinimumSleepAtLeast750ms(); käskyni, käytän sitä aktiivisesti, ja ylenpalttisen runsaasti, jotta sitten aina löytyy joka paikasta.
---
Tämä vissiin liittyy siihen 2 fps lautapeliprojektiin? Olis kyllä mielenkiintosta nähdä enemmänkin koodia, muuten on hankala sanoa miten tilannetta voi parantaa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.