Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Kommentoitavat artikkelit verkkosivuillani

feldon [28.10.2003 22:37:24]

#

Tietääkö kukaan, onko php:lla mahdollista luoda webbisivusto, jonka jokainen artikkeli (erillinen sivu) on kommentoitavissa?

Omalla sivustollani artikkeleita on pitkälti päälle 30 ja tarkoitus olisi antaa lukijoille mahdollisuus lisätä jokaiseen artikkeliin oma mielipiteensä tai kommenttinsa. Saitti päivittyy parin artikkelin kuukausivauhdilla, joten olen helisemässä ikuisuusprojektini kanssa. Php-kielestä hallitsen ainoastaan perusteet, joten jonkinlainen apu olisi tarpeen.

Olisin kiitollinen jos joku voisi hieman valaista asiaa ja antaa jotain vinkkiä mistä tuota ongelmaa tulisi alkaa purkaa. Tietysti myös valmiit skriptit ovat tervetulleita, jos joku on jo vastaavanlaista systeemiä kehitellyt.

lahtis [28.10.2003 23:43:36]

#

onnistuu tehdä, mutta itse en ole tehnyt tuommoista kun on valmiita ja hyväksi koettuja php-koodeja, joita on tullut muokattua omiin tarpeisiin sopiviksi. Itse olen käyttänyt cuten php koodia apuna http://cutephp.com/ (uutis scripti, johon voi kirjoittaa kommentteja)

feldon [30.10.2003 16:14:29]

#

lahtis, kiitos mainiosta linkkivinkistä! Sain tuolta todella korvaamattomia ideoita.

Defactor [04.11.2003 11:57:39]

#

Tee-se-itse tyylissä on se hyvä puoli että tietää mitä koodi sisältää.

Ja koska itseäni on tästä varoitettu niin pitää muitakin varoitaa: voit joutua poistamaan tunnissa miljardi saman käyttäjän viestiä!

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta