BufferedImage,
Minulla on tarkoitus käyttää bufferedimagea taustabufferina, kun pyyhin dirty rectangleja tältä näyttöruudun pinnalta.
Nyt on kuitenkin Javan kanssa, minun tietojeni mukaan tämä, että, volatileimage olisi parempi käyttöön, koska se on aina kiihdytetty, mutta, se saattaa kadottaa pointterinsa ja sisältönsä, kesken kaiken, VI:n toki saa palautettua, mutta, ongelmana on se että tämä sisällön katoaminen tapahtuu eteenkin windows koneissa aika monissa kokoonpanoissa, mutta sitten saattaa olla myös niin, että VI pinta ei pysy pointterissaan ollenkaan, Linux puolella tämä VI toimisi ihan hyvin, mutta pelkkä Linux tuki ei ole riittävää, jotenka käyttöön on sitten varattuna 1920x1200 kokoinen bufferedimage joka on sitten toiminnallisuudeltaansa varmempi, BI ei tietojeni mukaan kadota pointteriaansa, missään tilanteissa.
Ongelmana on tämä että hardware kiihdytys katoaa bufferedimagesta kun sille piirtää ja vielä piirron jälkeen piirtää bufferedimagen ruudulle ja tämän kun toistaa on kiihdytys kadonna.
Minulle on suositeltu PULPCORE rajapintaa ja pelikirjastoa käyttöön, mutta, olisi taas aika aikaa vievää opiskella kokonainen kirjasto selkärankaan ja helppoon käytöön.
Mitä putka suosittelee dirty rectangle ongelmaan Javan kanssa, minulla on myös yhä tämä LWJGL versio mikä sitten olisi ilman kyseistä ongelmaa, mutta on kirjastona paljon raskaampi palvelimelle ja vaatii java varmenteen hyväksynnän käynnistykseen ?
---
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.