Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Levelinsuunnitteluapua

Touho [17.10.2011 00:43:19]

#

Jos löytyy kiinnostusta, niin otan mielelläni levelinsuunnitteluapua vastaan! Ninja-pelini, jonka alotin kesällä, on valmistumassa. Enää lopulliset ninja-animaatiot ja serveri puuttuu. Pelissä on muutama tutorial-leveli valmiina ja loput ladataan tietokannasta. 10-20 ekaa tietokantaleveliä voisi olla valmiita hyvin tehtyjä. Nämä levelit tulevat ekana vastaan, kun painaa "Play"-nappulaa. Käyttäjät voivat vapaasti lisätä omia kenttiä tietokantaan näiden "hyvien" kenttien perään.

Eli, jos kiinnostusta riittää, niin otan mielelläni vastaan mielikuvituksellisia ja monipuolisia kenttiä. Kentän koodin saa painamalla 'Save Level' editorissa. Toiminto myös tallentaa kentän localStorageen, jolloin voit jatkaa myöhemmin siitä, mihin jäit. Linkki tietokannattomaan Ninja-peliin: http://dl.dropbox.com/u/4461268/ninja/index.html

EDIT: Suositellut selaimet: Chrome, Safari (Firefox tuntuu pätkivän)

Synomi [17.10.2011 12:01:44]

#

Iha hauska peli, hyvin toimi editoriki, välissä kyl main menun kautta piti mennä että pääs editoimaan kun oli testannut, mutta olihan se muistissa se kenttä siellä kumminkin.

Siinä yks kenttä minkä väsersi tuossa:

Dodger C#dodge,monsters,mines,synomi#15,8,40#0,0,0;1,0,7,1,0;1,1,7,1,0;1,3,7,1,0;1,2,7,1,0;1,4,7,1,0;1,5,7,1,0;1,6,7,1,0;1,7,7,1,0;1,8,7,1,0;1,9,7,1,0;1,10,7,1,0;1,11,7,1,0;1,12,7,1,0;1,13,7,1,0;1,14,7,1,0;1,14,6,1,0;1,14,5,1,0;1,14,4,1,0;1,14,3,1,0;1,14,2,1,0;1,14,1,1,0;1,14,0,1,0;1,0,6,1,0;1,0,5,1,0;1,0,4,1,0;1,0,3,1,0;1,0,2,1,0;1,0,1,1,0;1,0,0,1,0;1,1,5,1,0;1,1,6,1,0;1,4,6,1,0;1,4,5,1,0;1,5,6,1,0;1,5,5,1,0;1,4,4,1,0;1,5,4,1,0;2,13,6,1,0;2,12,6,1,0;3,11,6,1,0;3,13,6,1,0;3,12,6,1,1;1,13,6,1,1;1,12,6,1,1;1,6,6,1,1;1,7,6,1,1;1,9,1,1,1;3,8,6,1,1;3,2,6,1,1;3,6,5,1,1;3,6,5,1,1;3,6,5,1,1;3,7,5,1,1;3,6,4,1,1;1,6,5,1,1;1,4,0,1,1;1,4,1,1,1;1,5,1,1,1;1,6,1,1,1;#player,60,180;monster,500,220,turn right,laser,0;goal,540,20;mine,460,20;mine,460,60;mine,460,40;mine,460,80;mine,440,20;mine,440,40;mine,440,60;mine,440,80;mine,60,60;mine,140,60;collectible,100,20;collectible,220,20;mine,140,20;mine,60,20;collectible,380,20;monster,540,220,back and forth,missile,0;##

Touho [18.10.2011 14:05:41]

#

Kiitoksia! Jos editorissa painaa play, pelitilasta pääsee pois escillä tai pääsemällä kentän läpi.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta