Vihreät pikselit lentävät ruudun keskustassa sijaitsevaan mustaan aukkoon hauskassa kaaressa.
SCREEN 13 DO 'CLS:ää nopeampi viritys LINE (0, 0)-(319, 199), 0, BF IF i < 769 THEN 'Vinkki: Muokatkaa, tulokset on ihan katseltavia OUT &H3C9, (((i - 1) MOD 3) AND 1) * ((i - 1) \ 3) \ 4 'Ja jos joku tuntee ahdistusta '\'-merkin kohdatessaan, nii se tarkottaa kokonaislukujen jakoa. Esim. 5 \ 2 = 2. Pyöristyy alaspäin. END IF 'Laitetaan pikseli ympyrän kohtaan ja kieroistetaan sitä. PSET (160 + COS((i / 10) + N%) * .1 * i, 100 + SIN(i / 10 + N%) * i / 10), i / 10 NEXT i N% = N% + 1 'Tästä vaihtuu nopeus, 1 on minusta hyvä. WAIT &H3DA, 8 'Välke pois LOOP UNTIL INKEY$ = CHR$(27)
Kommentteja kiitos.
saisko exeä?
Juu hyvältä kuulosta, mutta saisko sitä exeä? Aika hyvin muuten viidessä minuutissa.
On kyllä tyylikäs tuollaiseksi pika- ja miniviritykseksi :)
Todella hieno noin lyhyeksi koodipätkäksi ja viiden minuutin viritelmäksi ; )
Onpa söpö! :) Siinä ollaan saatu paljon aikaan vähällä koodilla ja vain yhdellä muuttujalla.
Taitaa kuuluu sarjaan "kokeilimpa kaikkee ja tuli tommonen ja näytti kivalta ni laitoin putkaan vinkiks" ;-o
Jopas jotakin :). Kun käänsin tuon exeksi, niin ei toiminut läheskään yhtä hienosti kuin suoraan QB:stä.
Tietääkö kukaan, että mistä voisi johtua?
QB:n kääntäjä bugaa. Mikä suinkaan ei ole uutta :|
Edit: Itse asiassa minulla tuo exe näytti paremmalta kuin tulkkiversio. QB:llä tuossa vilkkui yläosa.
:o täähähähää?
Minulla juuri tuossa exessä vilkkui yläosa :)
Voi Jukra tämähän on mahtava...=) Unohduin ihailemaan...
http://www.miiro.com/lento.EXE
Tuolta löytyy parempi versio. QB 7.1:ssä tuosta saa nätin exen poistamalla optimointiraksin.
[EDIT] Olen muokannut tuon exen koodia niin, että sulkeutuu enteriä painamalla.
tää on mun dosboxilla vähä hidas
lainaus:
tää on mun dosboxilla vähä hidas
osta uus kone
kumpikin ihan söpöi <3
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.