No niin.
Tämä on minun ensimmäinen ohjelma jonka olen tehnyt.
Arvostelkaa ja kertokaa jos on joitakin virheitä.
Ja sanokaa onko tämä hyvä alku ensimmäiselle ohjelmalle.
Laita myös nämä:
Label1
TextBox1
Commandbutton1
Dim aika As String Private Sub Command2_Click() aika = Time MsgBox "Terve!" & Text1.Text & " Aika:" & aika Height = 375 Left = 120 Top = 1320 Width = 735 End Sub Private Sub Label1_Load() Caption = "Kirjoita nimesi:" Height = 255 Left = 120 Top = 120 Width = 1095 End Sub Private Sub Form_Load() Caption = "Nimi ja Aika" BackColor = &H8000000D ForeColor = &H8000000D End Sub Private Sub Text1_Change() Left = 1320 Top = 120 Widht = 2175 End Sub
Vähän enemmänkin VB:hen tungettujen ajanpyörittelyfunktioiden esittelyä vinkissä voisi toki olla ;) Miksi muuten käyttää heksa-arvoja värien määrittelyssä? Visual Basicin RGB-funktiolla saa kätevällisemmin värit sekoitettua.
Muuten toimiiko koko ohjelma?
Kommentoikaa
Mikä siinä on että tällaista sontaa pitää työntää tänne? Sori tyly vastaanotto, mutta koittakaa jo tajuta ettei noita ensimmäisiä räpellyksiä tartte laittaa kaikkien silmille. Ei ketään kiinnosta eikä noista ole mitään hyötyä kenellekään.
Olga,tuommoiset kommentit voi jättää...
Ja et sinä täällä määrää voiko niitä laittaa vai ei!
Joten suuta pienemmälle,olga
Siinä mielessä olet ihan oikeassa että kommentti meni asia ohi, mutta totta oli joka sana. Saa sitä omaakin järkeä käyttää, ei tänne tuollaista roskaa tarvitse syytää. Katsele vaikka noita jo julkaistuja koodivinkkejä ja vertaile sitten omaasi niihin. Huomaat varmaan miksi omaasi ei ole julkaistu.
Oletko itse venäläinen paska?
Olga = Venäläinen Nimi :D
*nauraa täysillä*
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.