Jos kysyttävää niin kysy :)
Koodi on siis TI 83+:alle, mutta tätä voi varmaan parhaiten hyödyntää
jossakin pc:lle tehdyssä pelissä tai sitten laskimessa assylla toteutettuna.
Ohjelmassa mato etenee muuten melko suoraan, mutta reunan lähestyessä se tekee hienon käännöksen :)
Kohdan
:I+1->I
:If I=16
:1->I
voisi optimoida
:fPart(I/15)*15+1->I
mutta laskin antaa virhettä.. :P
Antaako muillakin? Eli siis "ERR:INVALID DIM" kun I=5
:AxesOff :ClrDraw : :1->A :-1->B :-.2->C :.2->D :{-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6,-6}->L1 :L1->L2 :1->I :While 1 : :Pt-On(A,B) :Pt-Off(L1(I),L2(I)) : :C+.02/(A+4.7)^2-.02/(A-4.7)^2->C :D+.02/(B+3.1)^2-.02/(B-3.1)^2->D : :A->L1(I) :B->L2(I) : :I+1->I :If I=16 :1->I : :A+C->A :B+C->B :End
Olis oikeen tylsää joskus, niin vois koittaa sovittaa tätä TI-86:lle. Olis julman hidas kyllä varmaan :/
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.