Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Taidokasta php koodaajaa etsitään

Mv [09.10.2003 22:28:44]

#

Tämä ei hirvittävästi näihin "vinkkeihin" ja kysymyksiin liity, mutta php on aiheena tässäkin.

Elikkäs, olen alkanut suunnittelemaan laajaa palvelua kirjoittajille, tai oikeastaan yhteisöä aloitteleville, harrastaville ja ammattimaisille kirjoittajille. Olen tehnyt jo melko suuren osan sivuista, mutta en vain millään opi kunnolla koodaamaan php:tä, jotta voisin toteuttaa sivut kokonaan. Etsisin siis erittäin pätevää php:n taitajaa, joka pystyisi toteuttamaan foorumin ja sen pohjalta tekstinlisäysjärjestelmän.

Pyytäisin, että ottaisitte mieluiten yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: snowmanmusic@hotmail.com, sillä en enää kovinkaan usein täällä ohjelmointiputkan foorumissa ehdi vierailla.

Gwaur [10.10.2003 12:09:12]

#

lainaus:

Elikkäs, olen alkanut suunnittelemaan laajaa palvelua kirjoittajille, tai oikeastaan yhteisöä aloitteleville, harrastaville ja ammattimaisille kirjoittajille.

Minkälaista kirjoitusta? koodin kirjoittajille, tarinan, vitsin, aforismien, minkä?

Mv [10.10.2003 14:47:36]

#

lainaus:

Minkälaista kirjoitusta? koodin kirjoittajille, tarinan, vitsin, aforismien, minkä?

Novellien, runojen, pidempien tarinoiden, lyriikoiden, oppaiden (eli esim; ohjelmointioppaiden) ja joidenkin muiden tekstien kirjoittajille.

Ilmoittakaa ihmeessä jos olette kiinnostuneita, pääsette sivujen "ylläpito" sivuille toiseksi sivujen "perustajista". Tosin suurempikin koodausporukka olisi ihan jees ;)

k-mikko [11.10.2003 23:42:01]

#

Mä voisin uskaltaa tulla mukaan, sillä tuontyyppistä juttua on vähänniinkuin varastossakin.

ville@virastojazz.net

PS. Mikseritse voit ottaa yhteyttä ;)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta