Ostin sellaisen c++ ohjelmointi kirjan, joka sisälsi CD:n(Microsoft visual c++ 6.0). Mutta kirjassa neuvotut asiat eivät toimikkaan kyseisellä CD:llä. Ostos menee käytännössä hukkaan, koska en ole onnistunut käynnistämään yhtäkään ohjelmaa. Se ei hyväksu mitään #include:a.Tietääkö joku
miten #include pitäisi pitäisi kirjottaa tässä versiossa?
Mitä virheilmoituksia se VC++ sitten antaa?
ei ehkä hyväksy sitä tarkenninta perässä: .h esim. <iostream.h> => <iostream>
Mutta eikö tällöin pitäisi määritellä joku nimiavaruus?
using namespace std; eiks oo yl.? -en jaksa aukasta kirjaa.. -oli "vakaa päätös" pitää koneki kii tänää...
Tuolla otetaan käyttöön vakio-nimiavaruus, mutta mikään ei estä käyttämästä jotain muuta.
lainaus:
Mutta eikö tällöin pitäisi määritellä joku nimiavaruus?
Ei nimiavaruus liity mitenkään esikääntäjään.
Minulla olisi tässä samassa aiheessa kans kysyttävää... Kun minun Visual C++ 6.0 ei suostu kääntämään tiedostoja, koodissa ei ole mitään vikaa. Kääntäjä ilmoittaa error executing/spawning cl.exe.
Mikä neuvoksi, olen koittanut kopioida muilta tuota cl.exe tiedostoa, jos se olisi viallinen, mutta se ei ole auttanut.
Muilla kyseiset koodit on toiminut, eikä ole ollut mitään vikaa :/
Jos ei muuta, niin kokeile asentaa Visual C++ uudestaan, minulla on ainakin auttanu.
joskus ohjeitten lukeminen auttaa kummasti
Luo uusi projekti (New ?! Console Application) riippuu vähän teetkä win vai dos sovelluksia... sitten vaan New ja C/C++ scoure file JA SINNE kirjotat ne koodit...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.