Eli HtH oli lähettäny 30.08.2002 "pyörivä neliö"...
Otin siitä vähä matkaa koodia ja porttasin sen SDL:lälle...
eli nyt siinä olis kaksoispuskurointi... mutta en tiedä kuin samanlainen toi on ku se HtH:n koodi koska linuxissa en päässy sitä testaamaan...
Binäärin(linuxille) + sourcen voit imuroida:
http://koti.mbnet.fi/al_e/nelio/nelio.zip
#include <math.h> #include <SDL.h> #include <SDL_gfxPrimitives.h> #define WINDOW_WIDTH 400 #define WINDOW_HEIGHT 300 int main() { SDL_Surface *screen; SDL_Event event; float p1x= 0, p1y = 0, p2x = 0, p2y = 0, p3x = 0, p3y = 0, p4x = 0, p4y = 0, k=0; int size = 100; /* Initialize SDL */ if ( SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) < 0 ) { fprintf(stderr, "Couldn't initialize SDL: %s\n",SDL_GetError()); exit(1); } atexit(SDL_Quit); /* Set up videomode */ screen = SDL_SetVideoMode (WINDOW_WIDTH, WINDOW_HEIGHT, 16, SDL_SWSURFACE); /* Main loop */ while( SDL_PollEvent(&event) >= 0 ) { p1x = WINDOW_WIDTH / 2 + sin(k) * size; p2x = WINDOW_WIDTH / 2 + sin(k + (3.14/2)) * size; p3x = WINDOW_WIDTH / 2 + sin(k + 3.14) * size; p4x = WINDOW_WIDTH / 2 + sin(k + 3.14 + (3.14/2)) * size; p1y = WINDOW_HEIGHT / 2 + cos(k) * size; p2y = WINDOW_HEIGHT / 2 + cos(k + (3.14/2)) * size; p3y = WINDOW_HEIGHT / 2 + cos(k + 3.14) * size; p4y = WINDOW_HEIGHT / 2 + cos(k + 3.14 + (3.14/2)) * size; k += 0.1; /* Draw rectangle */ lineRGBA(screen, p1x, p1y, p2x, p2y, 255, 255, 0, 255); lineRGBA(screen, p2x, p2y, p3x, p3y, 255, 255, 0, 255); lineRGBA(screen, p3x, p3y, p4x, p4y, 255, 255, 0, 255); lineRGBA(screen, p4x, p4y, p1x, p1y, 255, 255, 0, 255); /* Update screen */ SDL_Flip(screen); /* Clear screen */ SDL_FillRect(screen, NULL, SDL_MapRGB(screen->format, 0, 0, 0)); /* Handle keys... */ if (event.type==SDL_QUIT) { printf("Quitting.\n"); exit(0); } else if (event.type==SDL_KEYDOWN && event.key.keysym.sym==SDLK_LEFT) { size -= 3; } else if (event.type==SDL_KEYDOWN && event.key.keysym.sym==SDLK_RIGHT) { size += 3; } } return(0); }
Saako mistään Windowsille binääriä?
ei... pitää kysellä jos joku alkais kääntään... heitän sit urlin tänne jos saan jonku kääntään...
noniin siellä on linux ja windows binärit ja source zippinä ja tarrina...
vissiinki pyörii vähä liian kovaa tahtia toi :DD
http://koti.mbnet.fi/al_e/nelio/
Kertoisko joku linkin mistä ton #include <SDL_gfxPrimitives.h> saa Windowsille siistinä pakettina.
Kiitos, ei mitään 'eti Googlesta' vastauksia, vaan linkki. SDL:n asensin, mutta toi puuttuu ja mahdollisesti kaikki muu mitä siihen kuuluu.
Ja kysyn samalla: ne mega paketit joita löytyy esim. http://www.ferzkopp.net/~aschiffler/Software/
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.