[snaps] [snaps]
Niin huono esimerkki, että oli pakko poistaa :D
JOuuu JoupS
Mikä mättäää?
Koulun serveri näköjään temppuilee.
Onko tossa semmosta jutskaa millä vois estää tiedostotyyppejä, nimittäin olen joutunut hakkeroinnin uhriksi noiden shellejen kautta mitä ne on lähetelly mun uploudin kautta. Siks tarviisin uuden. Jos ei ole tiedostotyppejen lähetysestoa, voisko joku tehdä? Sellane ois tosi käytännöllinen.
Ihan toimivaltahan toi näyttää, tosin ei uppaukseen noin paljoa koodia tartte tosiaankaan.
Niin, ei tarvitsekkaan. Mutta tässä scriptissä on muutama muukin toimimto, kun pelkkä uppaus. Ja kaikki huom.!: Tässä scriptissä tietoturvaa ei ole otettu ollenkaan huomioon, itse käytän tätä .htaccess salasanasuojauksen takana,jolloin mitään rajoituksia ei tarvitse. Jokainen vähänkin ohjelmoinut näkee tässä heti mahdollisuuden upata omia ohjelmia palvelimelle.
miksi Tumpi valittaa aina koodin pituudesta?
kattois kerrankin koodia ja sanois vasta sitten että onko se liian pitkä.
Hakemiston"uusikansio" luominen epäonnistui.
MIkähän vikana?
ootko tehny kansiot dat ja upload ja antanu niille 777 chmodilla? sit toimii, jos ei
En ole varma onko vika minussa, mutta tuo latausjuttu ei toimi. Muuten toimii mutta kun lataa tiedostoa niin mitään ei tapahdu.
Pitäisi sen toimia. Jos php:ssä on safe_mode päällä, niin se varmaankin tuottaa ongelmia noiden hakemistojen luomisessa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.